FantasDick Skrevet 11. september 2007 #41 Del Skrevet 11. september 2007 Det skal jaggu ikke mye til før menn blir perverse svin hvis dette oppriktige spørsmålet medfører at man blir betraktet som pervers. Hvorfor kan man ikke svare greit på et greit spørsmål? Uten at man bør skamme seg? Har jeg nevnt "svin"? Eller "skamme seg"? Eller "menn"? Holde deg til fakta, du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 11. september 2007 #42 Del Skrevet 11. september 2007 Har jeg nevnt "svin"? Eller "skamme seg"? Eller "menn"? Holde deg til fakta, du. Nei, du har ikke nevnt svin, men svaret ditt mer enn antyder at TS er pervers som kan finne på å spørre om noe sånt. Sist jeg sjekket her på KG var perverse menn noen svin. Jeg antok derfor at du er en av meningsbærerne for de holdningene. Det ville imidlertid glede meg om jeg tok feil i dette tilfellet. Men ærlig talt: Synes du virkelig at det TS spør om er perverst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. september 2007 #43 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg er nokså pervers men jeg er jo kvinne da og da er det lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fager Skrevet 11. september 2007 #44 Del Skrevet 11. september 2007 Muslimene forbyr kvinner å sykle, bl.a. fordi de kan miste jomfruhinna. Men da må vel sykkelsetet gå alvorlig langt inn i kjærlighetstunnellen? Feil, feil og atter feil. Har aldri i mitt lange liv møtt på en muslim som forbyr kvinner sykling. rareste jeg noen gang har hørt. milla-mor, orgasme av å sitte på bussen jøss, den er da veldig vanskelig å slå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 11. september 2007 #45 Del Skrevet 11. september 2007 Nei, men seriøst: Er det ikke slik at damer synes det pirrer godt i musa når hesten galopperer ? Hver gang jeg møter en søt dame på en hest i marka, tenker jeg at hun egentlig driver og onanerer for seg selv der oppe, med verdens største dildo Ikke ta fra meg denne illusjonen, please ! he he, jeg kan garantere deg at det er og blir en illusjon som ikke stemmer, vekten i salen ligger ikke "foran der" som mange tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 11. september 2007 #46 Del Skrevet 11. september 2007 Feil, feil og atter feil. Har aldri i mitt lange liv møtt på en muslim som forbyr kvinner sykling. rareste jeg noen gang har hørt. det har faktisk jeg, to søstre ble nektet å være med på sykkelturer i skoleregi pga at de kunne miste beviset på jomfrudommen sin (overhørte en ganske amper diskusjon mellom lærer og far). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fager Skrevet 12. september 2007 #47 Del Skrevet 12. september 2007 det har faktisk jeg, to søstre ble nektet å være med på sykkelturer i skoleregi pga at de kunne miste beviset på jomfrudommen sin (overhørte en ganske amper diskusjon mellom lærer og far). da må det ha vært en unnskyldning bare for å kunne nekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 12. september 2007 #48 Del Skrevet 12. september 2007 Beklager, ingen seksuell opphisselse når man galoperer, er som å sitte på en gyngehest. Har aldri følt noe nå jeg sykler heller, blir til tider litt sårt, for er mye vekt på et sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. september 2007 #49 Del Skrevet 12. september 2007 Nei, du har ikke nevnt svin, men svaret ditt mer enn antyder at TS er pervers som kan finne på å spørre om noe sånt. Sist jeg sjekket her på KG var perverse menn noen svin. Jeg antok derfor at du er en av meningsbærerne for de holdningene. Det ville imidlertid glede meg om jeg tok feil i dette tilfellet. Men ærlig talt: Synes du virkelig at det TS spør om er perverst? Generalisering? Selv om "pervers" skulle være ensbetydene med "perverse svin" her på KG, og jeg tilfedigvis henger her, trenger det ikke bety at jeg mener det samme. Hadde jeg syntes at TS var et perverst svin hadde jeg nok skrevet det. Og, ja, jeg synes det er perverst å tro at kvinner får orgasme/synes det er deilig å ri på en hest, men det kan hende jeg synes det fordi jeg er en aktiv rytter selv, og kan aldri i livet komme på noe som er seksuelt/opphissende med en hest?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duddi Skrevet 13. september 2007 #50 Del Skrevet 13. september 2007 Hei. Jente .. år som bruker spinning og ridning som treningsform. Må vel begynne å kalle meg selv nymfoman kanskje Hadde jeg blitt seksuelt stimulert på en av disse måtene så hadde jeg slutta på dagen. ( Man er faktisk ikke alene når man trener med dette ) Nå er kanskje jeg litt når det gjelder sånne ting da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariaja Skrevet 14. september 2007 #51 Del Skrevet 14. september 2007 NEI! Tenner ikke i det hele tatt.. Ikke mitt sykkelsete i alle fall:P Det er heller vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 14. september 2007 #52 Del Skrevet 14. september 2007 Og, ja, jeg synes det er perverst å tro at kvinner får orgasme/synes det er deilig å ri på en hest, men det kan hende jeg synes det fordi jeg er en aktiv rytter selv, og kan aldri i livet komme på noe som er seksuelt/opphissende med en hest?! Men synes du ikke at TS kan få spørre da? Uten å bli kalt pervers? Dessuten må vel jeg bare betrakte meg som pervers jeg da, ettersom jeg VET at noen kvinner mener de får orgasme av å sykle på en spinningsykkel. HEST vet jeg ingenting om, og jeg tør ihvertfall ikke spørre,- for da er jeg pervers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2007 #53 Del Skrevet 15. september 2007 Men ærlig talt: Synes du virkelig at det TS spør om er perverst? Hvis det er en ting man overhodet ikke forbinder med nytelse som f.eks sykling eller det å gå på do eller hva som helst, så synes man gjerne det er litt perverst når noen tror du sykler eller går på do fordi det er så deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #54 Del Skrevet 18. september 2007 "Menn har solid murvegg mellom balla og rassen. Men kvinner har mykt kjøtt og hull der." dette stemmer i alle fall ikke:-P menn er myke og det går rett inn til pulsen som gir oss potens mellom ballene og rassen... det er faktisk forsking som viser at de tynne sykkelsetene ødelegger potensen til menn midlertidig, om det kunne utvikle seg til noe varig husker jeg ikke men var artikkel om det i illustrert vitenskap... så helt trygge er vi ikke:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolDuckie Skrevet 18. september 2007 #55 Del Skrevet 18. september 2007 Hei. Jente .. år som bruker spinning og ridning som treningsform. Må vel begynne å kalle meg selv nymfoman kanskje Hadde jeg blitt seksuelt stimulert på en av disse måtene så hadde jeg slutta på dagen. ( Man er faktisk ikke alene når man trener med dette ) Nå er kanskje jeg litt når det gjelder sånne ting da. Slutta? Hmm, et ekstra gode skulle få deg til å slutte? CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolDuckie Skrevet 18. september 2007 #56 Del Skrevet 18. september 2007 Og, ja, jeg synes det er perverst å tro at kvinner får orgasme/synes det er deilig å ri på en hest, men det kan hende jeg synes det fordi jeg er en aktiv rytter selv, og kan aldri i livet komme på noe som er seksuelt/opphissende med en hest?! Jeg er sikker på at mange mennesker synes hester har en sensuell dimensjon ved seg og kan finne noe seksuelt pirrende med hester. At du ikke kan komme på noe selv er vel en begrensning ved ditt fantasiliv? Hvorfor er det så viktig å på død og liv annonsere hvor dydig man er? CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolDuckie Skrevet 18. september 2007 #57 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg er nokså pervers men jeg er jo kvinne da og da er det lov Jeg tror nesten alle mennnesker har noe perverst i seg. Noen er intenst opptatt av å benekte det, og jo mer opptatt de er av slik fornekting, jo mer tenker de på det. Se på alle kristne hyklerske menn som blir tatt med buksene nede i aktiviteter som de fleste nok ville kalt småperverse eller perverse. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2007 #58 Del Skrevet 18. september 2007 Synes rett og slett det er ufattelig vondt å sykle jeg! Har en såkalt "guttesykkel" da, så setet er alt for smalt og hardt. Sår i flere dager etterpå jo, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 18. september 2007 #59 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg er sikker på at mange mennesker synes hester har en sensuell dimensjon ved seg og kan finne noe seksuelt pirrende med hester. At du ikke kan komme på noe selv er vel en begrensning ved ditt fantasiliv? Hvorfor er det så viktig å på død og liv annonsere hvor dydig man er? CD Jeg har aldri nektet for at mange mennesker kan finne noe seksuelt med hester, men at jeg klarer ikke forstå det. Men som sagt, så kan det hende jeg ikke forstår det for jeg rir aktivt selv, og synes dermed det er en ekkel tanke. Andre må få synes hva de vil, men jeg må også få lov til å si min mening. Mitt fantasiliv er meget rikt, men det inkluderer ikke dyr. Og hvis det er å annonsere hvor dydig jeg er, så er jeg vel dydig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolDuckie Skrevet 18. september 2007 #60 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg har aldri nektet for at mange mennesker kan finne noe seksuelt med hester, men at jeg klarer ikke forstå det. Men som sagt, så kan det hende jeg ikke forstår det for jeg rir aktivt selv, og synes dermed det er en ekkel tanke. Andre må få synes hva de vil, men jeg må også få lov til å si min mening. Mitt fantasiliv er meget rikt, men det inkluderer ikke dyr. Og hvis det er å annonsere hvor dydig jeg er, så er jeg vel dydig, da. Mulig jeg uttrykte meg for unyansert. Jeg antyder ikke at du skulle fantasere om dyr, men snarere dreier det seg om å se en dimensjon ved hester uten personlig å føle seg så veldig "berørt" CoolDuckie (ender er ihvertfall ikke sexy- tilfeldig?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå