Gå til innhold

Kvinner og sykkelseter

Gjest Gjest_Harry_*

Anbefalte innlegg

Nei, men seriøst: Er det ikke slik at damer synes det pirrer godt i musa når hesten galopperer ? Hver gang jeg møter en søt dame på en hest i marka, tenker jeg at hun egentlig driver og onanerer for seg selv der oppe, med verdens største dildo :jepp:

Ikke ta fra meg denne illusjonen, please !

pøh... tror jeg ikke noe på at du tror. hvorfor i all verden skulle det være digg? er det noe du har kokt sammen selv, eller har du faktisk fått denne snedige teorien bekreftet av noen?

uansett... illusion=gone! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær nå litt grei med TS da. Han spør jo ærlig og oppriktig.

Til TS: Jeg kjenner to kvinner som har betrodd med at de har hatt orgasme på spinning. (sykkeltrening på treningssenter) De er begge flaue over dette, og vil aldri innrømme at de har fortalt meg dette overfor andre.

Derfor kan du bare fortsette og undres, selv om de fleste i denne tråden gjør narr av deg for det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=

Det er stort sett helt nøytralt å sykle, men man kan gni seg mot setet slik at det blir godt. Tuppen av sykkelsetet kan du se forfra, så det går ikke inn noen steder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager TS, men i virkelighetens verden og i korrekt stilling sitter (også) kvinner på nederste del av rumpeballene når de sykler og rir på hest. Skulle man sittet på noe annet, f.eks. Trondheim - Oslo, ville gnagsårene ha bitt av et helt annet omfang enn de faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sykler hver dag, til og fra jobb og om det er noe annet jeg skal. Og noen seksuell opplevelse er det ikke. Og nei, setet "lurer" seg ikke inn noen plass eller gnukker mot noe som helst. Det eneste jeg kan komme på er at om jeg blir skikkelig svett og har syklet lenge kan jeg bli litt sår. Spesielt deilig er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager å måtte skuffe dine saftige fantasier, men nei. Det gjør ikke det, dessverre.

Man kan ikke miste jomfruhinna av å sykle. Nei, sykkelsetet går ikke langt inn i kjærlighetstunellen. Med mindre det er sykkel med vibrator på, da, selv om jeg må innømme at jeg aldri har sett noen sånne.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har solid murvegg mellom balla og rassen.

Men kvinner har mykt kjøtt og hull der.

Murvegg? Min erfaring er at menn også har ganske myk og følsom hud der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de fleste andre her så er ikke jeg spesielt nær noen orgasme når jeg sykler eller rir. På sykkelen kan ting komme i klem, og blodsirkulasjonen kan noen ganger bli litt laber, og det er iallefall ikke deilig.

Når jeg rir er samspillet mellom meg og hesten, pluss arbeidet i fokus, og jeg kan ikke tenke meg at det finnes noe seksuelt over å ri på en hest!?

Må si jeg synes det er en del perverse tanker ute å går her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Avogtil liker jeg å ta på meg skjørt, fjerne sykkelsetet og ta meg en tur. Det er så deilig å kjenne jernsylinderen penetrere meg med sine spisse ujevne kanter.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Live_*
Hei.

Avogtil liker jeg å ta på meg skjørt, fjerne sykkelsetet og ta meg en tur. Det er så deilig å kjenne jernsylinderen penetrere meg med sine spisse ujevne kanter.

MVH

Auuu da... grøsser på tanken. Ville ha festet en dildo i sillikonutførelse på toppen av jernsylinderen jeg tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Live_*
Hva? Ble du ikke tent på min fantasi? Dette er uhørt, alle tenner jo på slikt! :-D

:fnise: men det er ikke alltid samsvar mellom fantasi og praksis vettø..... tror min variant er hakket mer behagelig enn din vil jeg tro nokså blodige og barbariske lemmelestelsestur :sjenert: Er alt for glad i musa mi til å prøve den varianten jeg til tross for at enkelte ser ut til å tro at enhver sykkeltur gjør jentene våt og kåte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vagina, mellom beina, whatever. Samme som med menn det. Men om du synes det er mer kinky at vekten hviler mellom vagina, kan jeg godt utheve det.

Ja, vekten hviler mellom vagina.

:ler::ler: Bra svart

I alle fall når man sitter, eller ikke hviler vekten på pedalene.

(Nja, egentlig er det sykkelsetet, som Leo sier. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jenter løper egentlig konstant rundt og er kåte, våte og villige, men gjør selvsagt ikke noe MED dette, annet en å la seg penetrere av sykkelseter og hestesaler. Egentlig blir vi steinkåte også av å sitte på jobben, vi sitter jo da på vagina hele dagen liksom, det er bare å vri litt på seg det, så får vi orgasme med det samme.

Så om du lurer på hvorfor alle kvinner konstant går rundt og er salige, så er det bare fordi enhver situasjon der noe er i nærheten av vårt underliv, gir oss de saligste orgasmer du noengang kunne tenke deg.

egentlig trenger vi ikke mannfolk engang, vi går jo rundt i en konstant orgasmesky uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
jepp, jenter løper egentlig konstant rundt og er kåte, våte og villige, men gjør selvsagt ikke noe MED dette, annet en å la seg penetrere av sykkelseter og hestesaler. Egentlig blir vi steinkåte også av å sitte på jobben, vi sitter jo da på vagina hele dagen liksom, det er bare å vri litt på seg det, så får vi orgasme med det samme.

Så om du lurer på hvorfor alle kvinner konstant går rundt og er salige, så er det bare fordi enhver situasjon der noe er i nærheten av vårt underliv, gir oss de saligste orgasmer du noengang kunne tenke deg.

egentlig trenger vi ikke mannfolk engang, vi går jo rundt i en konstant orgasmesky uansett.

Dagens :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter, ikke hør på hva disse damene sier. Videoen er bevis nok i seg selv.

synes jeg er det beste rådet du har fått, for er det noen som ihvertfall ikke har peil på hva kvinner tenner på og hvordan vi fungerer fysisk, så er det jo kvinnfolk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes det er en del perverse tanker ute å går her..

Det skal jaggu ikke mye til før menn blir perverse svin hvis dette oppriktige spørsmålet medfører at man blir betraktet som pervers.

Hvorfor kan man ikke svare greit på et greit spørsmål? Uten at man bør skamme seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...