Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 9. september 2007 #1 Del Skrevet 9. september 2007 Som mann, har jeg ikke 100% greie på kvinners anatomi. Så derfor lurer jeg på... Hvordan er det for dere å sykle? Hviler ikke mye av kroppsvekten på en viss plass? Presses sykkelsetet (hvis det er smalt) inn i sprekken? eller sitter dere så bakoverlent at skinkene tar hele vekta? Føles det godt på noen som helst måte? Det var da også en ting å lure på... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_selina_* Skrevet 9. september 2007 #2 Del Skrevet 9. september 2007 Som mann, har jeg ikke 100% greie på kvinners anatomi. Så derfor lurer jeg på... Hvordan er det for dere å sykle? Hviler ikke mye av kroppsvekten på en viss plass? Presses sykkelsetet (hvis det er smalt) inn i sprekken? eller sitter dere så bakoverlent at skinkene tar hele vekta? Føles det godt på noen som helst måte? Det var da også en ting å lure på... :-) Jeg har klart ved flere annledninger å få det til å gå for meg når jeg sykler,jeg presser meg ned på setet imens jeg sykler,så på sommeren sykler jeg noen ganger med et langt skjørt uten truse, hehe det er årstiden sin det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 9. september 2007 #3 Del Skrevet 9. september 2007 Jada, sykling er skikkelig digg. Nesten sånn at det ikke burde vært lov for kvinner å sykle pga trafikksikkerheten. Burde du forresten være oppe så sent? Det er vel skoledag i morgen, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 9. september 2007 #4 Del Skrevet 9. september 2007 Øhhhm. :klø: Morsomt spørsmål. Nei, jeg blir ikke tent av å sykle, nei, det klemmer ikke noe sted, og nei, jeg får i alle fall ikke orgasme av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 9. september 2007 #5 Del Skrevet 9. september 2007 Men stemmer det at kroppsvekta hviler på vagina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. september 2007 #6 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, den hviler på sykkelsetet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 10. september 2007 #7 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Vagina, mellom beina, whatever. Samme som med menn det. Men om du synes det er mer kinky at vekten hviler mellom vagina, kan jeg godt utheve det. Ja, vekten hviler mellom vagina. I alle fall når man sitter, eller ikke hviler vekten på pedalene. (Nja, egentlig er det sykkelsetet, som Leo sier. ) Endret 10. september 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. september 2007 #8 Del Skrevet 10. september 2007 Menn har solid murvegg mellom balla og rassen. Men kvinner har mykt kjøtt og hull der. Havner altså det smale sykkelsetet innimellom roast beef-leppene? Går det langt nok inn til at trusa blir våt? Ikke meningen å vbære pervo, men dette har plaget meg i alle år. Muslimene forbyr kvinner å sykle, bl.a. fordi de kan miste jomfruhinna. Men da må vel sykkelsetet gå alvorlig langt inn i kjærlighetstunnellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 10. september 2007 #9 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Havner altså det smale sykkelsetet innimellom roast beef-leppene? Går det langt nok inn til at trusa blir våt? Beklager å måtte skuffe dine saftige fantasier, men nei. Det gjør ikke det, dessverre. Man kan ikke miste jomfruhinna av å sykle. Nei, sykkelsetet går ikke langt inn i kjærlighetstunellen. Med mindre det er sykkel med vibrator på, da, selv om jeg må innømme at jeg aldri har sett noen sånne. Endret 10. september 2007 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lego Skrevet 10. september 2007 #10 Del Skrevet 10. september 2007 Man kan miste hinna av så mangt... Sykling også, men det er sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. september 2007 #11 Del Skrevet 10. september 2007 Han har vel sett dette klippet http://www.kudos.no/sak/4771/Video_-_Orgasme_p%C3%A5_sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 10. september 2007 #12 Del Skrevet 10. september 2007 Aldri sett den filmen før. Men jeg har lest om flere kvinner som klarer å gjøre det samme som hun i filmen. Det har vært i FHM og slike blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. september 2007 #13 Del Skrevet 10. september 2007 Det har vært i FHM og slike blader. Og det er jo kjent for å være seriøs og etterettelig litteratur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 10. september 2007 #14 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg synes faktisk ofte det er vondt å sykle.. Ikke vanlig tur-sykling (det er i alle fall sjelden), men treningssykling og spinning. Det blir som ting kommer i klem, enten det er hudfolder eller at det blir for direkte klem på klitoris. Man sitter jo gjerne litt mer fremoverbøyd under trening enn på tursykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 10. september 2007 #15 Del Skrevet 10. september 2007 Mykt kjøtt og hull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 10. september 2007 #16 Del Skrevet 10. september 2007 For å prøve å svare litt seriøst (?) på spørsmålet, å sykle er til vanlig ingen seksuell opplevelse. Man har som regel vekten litt lenger bak bak enn der "hullet" er. Er setet litt for høyt kan man gjerne bli sår nedentil, og det er alt annet enn behagelig. De fleste damesykkler har seter som er bredere og mykere enn vanlig sykkelseter, nettop for å unngå dette. MEN, man kan lene seg litt forover, og gynge litt ekstra fra side til side, og dermed få en ganske behagelig opplevelse. Jeg tror nok det skal en del til for å sykkle seg til orgasmer, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #17 Del Skrevet 10. september 2007 Kvinner får vel lett orgasme av å ri på hest ? En gyngende sal, rytmiske bevegelser, joda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. september 2007 #18 Del Skrevet 10. september 2007 Menn tenker jo bare koffert jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 10. september 2007 #19 Del Skrevet 10. september 2007 nei, jeg finner ingen seksuell opplevelse i hverken sykling, eller ridning. sykling kan til og med ofte gjøre litt vondt i lengden, og det med hester... vel, det er nok bare en guttedrøm, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #20 Del Skrevet 10. september 2007 nei, jeg finner ingen seksuell opplevelse i hverken sykling, eller ridning. sykling kan til og med ofte gjøre litt vondt i lengden, og det med hester... vel, det er nok bare en guttedrøm, gitt Nei, men seriøst: Er det ikke slik at damer synes det pirrer godt i musa når hesten galopperer ? Hver gang jeg møter en søt dame på en hest i marka, tenker jeg at hun egentlig driver og onanerer for seg selv der oppe, med verdens største dildo Ikke ta fra meg denne illusjonen, please ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå