minienthe Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 trenger litt hjelp her, leter etter mp3spiller. krav: sort farge blått bakgrunnslys IKKE runde kanter (creative zen etc = no no) ikke ipod minst mulig fordel hvis sangtittel vises er det mulig å finne noe som dette ? pris kommer i annen rekke og jeg klarer meg fint med rundt 1 gb minne.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Her kan du se bilder (og pris) av de fleste MP3 spillerne som er på markedet. Hardware.no: MP3-spiller Dinpris.no: MP3 & Mediaspillere Vil tro du finner noe som matcher de artige kravene dine.
minienthe Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 noen som har erfaring med disse ? creative zen nano plus creative muvo v100 Thomson PDP9512KFM Samsung U3
Fubar Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Zen og rund i kantene = no no. Den første du trekker frem er nettopp en Zen og som er litt rund i kantene, men et godt valg. Jeg har Zen Vision:M og er veldig fornøyd med Creative sine MP3 spillere. Det jeg liker med Creative er muligheten for auto-update av software som følger med, inklusive programvaren i MP3 spilleren via deres websider.
Gjest xyz Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 noen som har erfaring med disse ? creative zen nano plus creative muvo v100 Thomson PDP9512KFM Samsung U3 Jeg har creative zen nano plus, og er kjempefornøyd med den Jeg har den med 1 gb minne, og det holder i massevis for meg. Det er jo kjempeenkelt å overføre filer mellom spiller og pc, trenger ikke bruke noen spesiell programmvare (selv om det følger med et program, det trenger man ikke installere, det går helt fint uten). Jeg bruker bare utforsker, og drar og slipper. I tillegg er spilleren billig.
minienthe Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 Zen og rund i kantene = no no. Den første du trekker frem er nettopp en Zen og som er litt rund i kantene, men et godt valg. Jeg har Zen Vision:M og er veldig fornøyd med Creative sine MP3 spillere. he he, nei nei.... den jeg linket til var zen nano plus, den jeg tenker på som rund er den "stone" greia. mulig jeg var litt uklar men det er stone jeg ikke takler
minienthe Skrevet 11. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg har creative zen nano plus, og er kjempefornøyd med den Jeg har den med 1 gb minne, og det holder i massevis for meg. Det er jo kjempeenkelt å overføre filer mellom spiller og pc, trenger ikke bruke noen spesiell programmvare (selv om det følger med et program, det trenger man ikke installere, det går helt fint uten). Jeg bruker bare utforsker, og drar og slipper. I tillegg er spilleren billig. må innrømme den ligger høyt på lista mi og...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 må innrømme den ligger høyt på lista mi og... Den tilfredsstiller -alle- kravene på listen din ihvertfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå