Gå til innhold

Trenger tips til mp3spiller

Fremhevede innlegg

Skrevet

trenger litt hjelp her, leter etter mp3spiller.

krav:

sort farge

blått bakgrunnslys

IKKE runde kanter (creative zen etc = no no)

ikke ipod

minst mulig

fordel hvis sangtittel vises

er det mulig å finne noe som dette ? pris kommer i annen rekke og jeg klarer meg fint med rundt 1 gb minne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Zen og rund i kantene = no no. Den første du trekker frem er nettopp en Zen og som er litt rund i kantene, men et godt valg. Jeg har Zen Vision:M og er veldig fornøyd med Creative sine MP3 spillere.

Det jeg liker med Creative er muligheten for auto-update av software som følger med, inklusive programvaren i MP3 spilleren via deres websider.

Skrevet

Jeg har creative zen nano plus, og er kjempefornøyd med den :jepp: Jeg har den med 1 gb minne, og det holder i massevis for meg. Det er jo kjempeenkelt å overføre filer mellom spiller og pc, trenger ikke bruke noen spesiell programmvare (selv om det følger med et program, det trenger man ikke installere, det går helt fint uten). Jeg bruker bare utforsker, og drar og slipper. I tillegg er spilleren billig.

Skrevet
:fnise: Zen og rund i kantene = no no. Den første du trekker frem er nettopp en Zen og som er litt rund i kantene, men et godt valg. Jeg har Zen Vision:M og er veldig fornøyd med Creative sine MP3 spillere.

he he, nei nei.... den jeg linket til var zen nano plus, den jeg tenker på som rund er den "stone" greia. mulig jeg var litt uklar men det er stone jeg ikke takler ;)

Skrevet
Jeg har creative zen nano plus, og er kjempefornøyd med den :jepp: Jeg har den med 1 gb minne, og det holder i massevis for meg. Det er jo kjempeenkelt å overføre filer mellom spiller og pc, trenger ikke bruke noen spesiell programmvare (selv om det følger med et program, det trenger man ikke installere, det går helt fint uten). Jeg bruker bare utforsker, og drar og slipper. I tillegg er spilleren billig.

må innrømme den ligger høyt på lista mi og...

Skrevet
må innrømme den ligger høyt på lista mi og...

Den tilfredsstiller -alle- kravene på listen din ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...