Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Har oppdaget at jeg har fått en hudfold/rynke/linje under øye. Jeg er 26 år, er dette tidlig? Ellers er jeg helt rynkefri, og alle i familien min holder seg bra. Bruker øyekrem (men ikke antirynke). Mistenker også at linjen bare har med søvnunderskudd og stress å gjøre. I og for seg er det litt fint også, siden øynene mine blir markerte. det jeg altså lurer på om det er tidlig å få denne linjen under øyet når man er 26?
Kylling Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Jeg er 26 og oppdaga denne linja under det ene øyet mitt for noen måneder siden...
Amused Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg er 29 og har nettopp funnet den... Men flere av venninnene mine har hatt den lenge, så 26 år er ikke særlig tidlig Synes det er fint jeg, å ikke se pur ung ut lenger.
Gjest rynkefri Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Jeg er straks 33 og har ikke fått den enda..... så ser da min mor på 63 ut som en 40 - åring, så jeg håper jeg har arvet gode gener;)
Mediocre Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Jeg merket for et par dager siden at det hadde en liten linje hadde sneket seg inn under begge øynene mine. Og jeg er bare 21 ! Velger å tro at det har med lite søvn å gjøre, den har kommet og gått litt tidligere iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 JEG FIKK først noen kråketær ved siden av øynene, så kom det en linje på halsen eller tre, og nå har jeg merket to små linjer i panna også...og nå i det siste synes jeg at hendene mine har begynt å få litt linjer og hjelp! jeg er 34 år.Etter 26 år kommer rynkene fort! IKKE TA deres unge hud for gitt, rens godt og unngå røyking og mye alkohol og solarium1 solarium er jo som å be om å få rynker og å være mye i syden, det ser du på kroppen din i form av lærhud og rynker over brystene, stell godt med huden!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Krågeføtter var en god beskrivelse. Desverre fikk eg disse da eg var tyve år, men det har sikkert noke med at eg drigger og røger en god del Er flink til å drigge vann da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå