Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Vurderer å vie essayoppgaven min til Tor Ulven og hans forfatterskap. I den anledning lurte jeg på om noen her inne vet om bokhandler, (nett eller vanlige bokhandler) som selger bøkene hans? Jeg har lett omtrent overalt, men ikke funnet noe som helst. :( Har tidligere lånt bøkene på biblioteket, men vil gjerne ha dem til odel og eie.

Setter STOOOOR pris på svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næh, bare god til å søke på nett. Flaks, med tanke på min nye jobb... :fnise:

Skrevet

Hihi! :D

Ja, du kommer jo til å bli Norges beste researcher. Vet hvor jeg skal henvende meg hvis det er noe jeg absolutt ikke finner. ;)

Har nå lagt til antikvariat.net i favoritter, en webside som antakeligvis kommer til å bli veldig mye brukt.

Skrevet

Jeg tror kanskje det skal være mulig å få tak i Dikt i samling og Prosa i samling fra bokhandlene ennå, men om du får kjøpt de enkelte bøkene, eller samlingene, i antikvariat er jo det minst like bra (jeg synes samlingene er litt for store i formatet til å lese ordentlig ...). Trenger vel ikke tipse om Skjelett og hjerte av Henning Hagerup og Torunn Borgen (?) når du skal skrive oppgave, regner med du kjenner til den :)

Skrevet

Takk for svar. :)

Har både "Dikt i samling" og "Prosa i samling". :) "Skjelett og hjerte" er kjempebra, ja. Har lest et par andre biografier, men det meste blekner i sammenlikning.

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg tok master i litteraturvitenskap, slik jeg kunne skrive masteroppgave om Ulven! Enn så lenge får jeg vel kose meg med essayene mine... :trist:

Jeg tror kanskje det skal være mulig å få tak i Dikt i samling og Prosa i samling fra bokhandlene ennå, men om du får kjøpt de enkelte bøkene, eller samlingene, i antikvariat er jo det minst like bra (jeg synes samlingene er litt for store i formatet til å lese ordentlig ...). Trenger vel ikke tipse om Skjelett og hjerte av Henning Hagerup og Torunn Borgen (?) når du skal skrive oppgave, regner med du kjenner til den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...