Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 HEI. Er det noen som har prøvet bronzer eller terracotta pudder fra kanebo, helena rubinstein eller estee lauder? Jeg bar lurer på om noen har erfaring med andre merker enn de mest populære som feks Guerlain
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Ingen som har hatt noen av disse merkene?
Gjest Borghild Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Jeg har solpudder fra Estee Lauder og det er skikkelig bra. Nydelig farge uten glitter og mye større boks til samme pris som Guerlain. Anbefales!
Gjest Corinne Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes Lancome og Dior har gode bronzing produkter. Brukte Guerlain for 2 år tilbake og var sikkelig fornøyd med den. Dior er mye bedre synes jeg, siden den passer til hudfargen min mye bedre en bronzingpudder fra andre merker. Bronzingen fra Isadora bør du styre unna vis du er lys eller lysbrun, siden den virker så falsk og unaturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå