Gjest Kathja Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Jeg og kjæresten min forlovet oss for et halvår siden, har ikke planer om å gifte oss på et par år enda (vil ha bedre økonomi så bryllupet blir flott), men vi liker å være litt tidlig ute med enkelte ting. Ingen av oss er kristne, og jeg har meldt meg ut av statskirken. Bestevenninnen min som skal være forlover er bifil, og hun har ei frøken til kjæreste. Vi føler oss ikke vel i kirken, og vil dermed ikke vie oss der, med en prest. Vil heller ikke til byfogden å stå på et kontor. Vi ønsker en skikkelig seremoni, mye likt den i kirken, bare uten kirke, prest, kristne sanger og kristne tekster. Hvordan? Hvem skal vie oss da? Noe som vet litt om dette, eller vet et sted vi kan finne ut mer?
Arwen Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 Humanetisk forbund Da kan dere gjøre det helt som dere vil.
Lilywhite Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Humanetsik forbund ja, som Arwen sier. Les mer på Humanetisk Forbund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå