Kylling Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Dere som har tatt lap; hvor lang tid etter lap`en hadde dere sex igjen? Kom sykehuset med noen anbefalinger? I skrivet jeg fikk med meg står det så pent at jeg må holde meg unda "høyintensiv trening og samliv" i 14 dager etter operativ laparoskopi. Men nå, 5 dager etter, føler jeg meg helt fin igjen, og har ikke det minste lyst til å vente 9 dager til liksom...
~Capricorn~ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Tror det er anbefalt å vente pga faren for infeksjoner... Vi ventet ihvertfall en stund. Og ikke bare fordi jeg ikke følte for det, men fordi Mannen fikk litt hetta når han tenkte på at noen hadde kuttet litt i magen min... Så det måtte gro 'ordentlig' først sa han..
Kylling Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Årh. Jeg føler meg helt fin, og jeg tror EL er på gang. Og selv om den gjenværende egglederen min er tett, så vil jeg jo benytte den 0,00000000000000000001% sjansen som er der for å få klaff. Det hjelper jo ikke særlig at jeg er ekstra viril under EL heller liksom..
Grace Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Årh. Jeg føler meg helt fin, og jeg tror EL er på gang. Og selv om den gjenværende egglederen min er tett, så vil jeg jo benytte den 0,00000000000000000001% sjansen som er der for å få klaff. Det hjelper jo ikke særlig at jeg er ekstra viril under EL heller liksom.. Mener jeg fikk beskjed om å vente tre uker pgra det lille uhellet de hadde som lagde hull i livmorveggen min. Mener å huske at jeg også følte meg i form til at det kunne gått greit men droppa det likevel Safety first
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå