Gå til innhold

Dere som har hatt en elsker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan klarer dere å være "kyniske nok" - til IKKE å få følelser?

Får så fort følelser når jeg har sex med ett menneske over tid- og vil hindre dette da jeg kun vil ha ett forhold basert på sex..

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Var ikkeno problem det, jeg ville ikke ha noe forhold, så da gikk det så greit så.

Skrevet
Var ikkeno problem det, jeg ville ikke ha noe forhold, så da gikk det så greit så.

Sex er Sex

Kjærlighet er Kjærlighet

Går fint som bare det :kaffe:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Sex er Sex

Kjærlighet er Kjærlighet

Går fint som bare det :kaffe:

Enig det er to forskjellige ting!

Skrevet

Det er ikke alltid like lett å bestemme seg for følelsene sine.

Jeg hadde en elsker, og vi var begge enige om at vi bare skulle være venner, med noget attåt :lur:

Det fungerte bra en stund, men så begynte han å ønske seg noe mer formelt... Og da mistet jeg interessen.

Høres jo helt ille ut, men sånn var det :roll:

Tror det er viktig du på forhånd vet med deg selv hva du vil med forholdet.

For på en måte kan det virke som du egentlig ønsker en som er bare din?

Kanskje det hjelper å ikke fantasere om hvordan ting kunne vært hvis... :)

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Hvordan klarer dere å være "kyniske nok" - til IKKE å få følelser?

Får så fort følelser når jeg har sex med ett menneske over tid- og vil hindre dette da jeg kun vil ha ett forhold basert på sex..

Godt spørsmål. Jeg har til dags dato ikke klart å ha et overfladisk forhold.

Kanskje trikset er å møte noen som man ikke liker?

Skrevet
Godt spørsmål. Jeg har til dags dato ikke klart å ha et overfladisk forhold.

Kanskje trikset er å møte noen som man ikke liker?

Du kan jo faktisk begynne og like han etterhvert :fnise:

Gjest milkyway
Skrevet

gikk ikke, og jeg tåler ikke trynet på dem i dag :P

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Du kan jo faktisk begynne og like han etterhvert :fnise:

Neei...ikke hvis han er garantert en man vet man ikke liker! Men på den annen side, hvorfor skulle man da gidde å involvere seg.

Skrevet

Jeg har hatt to forhold til menn som jeg ikke var kjærester med/datet - antar man kan kalle dem elskere.

Der var "trikset" at det er menn jeg liker veldig godt, men ikke kan se for meg et forhold til. Altså hadde jeg følelser for dem, men ikke kjærestefølelser. I det ene tilfellet utviklet han følelser for meg, og vi avsluttet det - i det andre var vi på helt like fot. Men vi avsluttet det likevel da jeg møtte noen jeg ble litt interessert i.

Men altså - for meg er ikke cluet å mislike dem, men å like dem på en annen måte.

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Jeg har hatt en venn og elsker nå i ett år. Jeg var aktiv på leit så vi visste begge hva som lå i bånn av vårt forhold.

Jeg har virkelig sans for mannen uten å være forelsket. Vi er bl.a. på to ulike ståsteder her i livet. Vi har ukentlig kontakt pr sms. Vi treffes jevnlig, men ikke hver uke. Skravla går i timer så det er ikke bare sex som skjer. Han forelsket seg i ei og da trådde jeg tilbake. Hadde knapt kontakt den perioden. Da det ble slutt der så fortsatte vi. Vi vet begge at dette er for en periode. Hvor lenge aner vi ikke. Jeg trives veldig godt med denne ordningen.

Skrevet

Seksuelle forhold = for meg komplisert .

Har prøvd nå , men er fantastisk dårlig på å bli for intim med noen jeg ikke har ordentlige følelser for .

Altså sex er en ting , men greide ikke den pakke rundt med å se dypt inn i øynene , all kosinga , hans sjalusi eller hans forsøk på å få meg sjalu .

Jeg skjønner ikke hvordan det ble så komplisert heller , trodde vi kjørte rent løp og begge var enige , men det hele ble bare rota til over tid , bestemte meg for å avrunde det hele .

Skrevet

Hadde en elsker i ett år. Han var og er en god venn, men det var klart for begge at det av ulike årsaker ikke kunne bli noe mer enn sex. Vi likte hverandre godt og var tent på hverandre i mange år før vi ble elskere. Fremdeles er vi glade i hverandre og kan snakke om alt og har jevnlig kontakt. Ligger forholdene til rette for det senere, ser jeg ikke bort fra at vi gjenopptar forholdet der vi slapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...