Meaty Skrevet 9. september 2007 #1 Skrevet 9. september 2007 Altså, på kjøleskapet, ikke inni. Er du en sånn person som bruker kjøleskapet som oppslagstavle? Jeg har diverse magneter der, for eksempel fra steder jeg har vært. Har også noen Nintendofigurer. Magnetene brukes til å henge opp all mulig dritt som ikke er fint nok til å henge på veggen Har for eksempel en annonse fra KFC der, for å minne meg på at sånn mat er godt men man blir feit av det. Også har jeg timelista fra jobben, noen oppskrifter på div. smoothies pluss et par postkort. Når det blir for mye der så sklir jo alt ned, da er det bare å sortere og begynne på nytt. Egentlig er det ikke pent, jeg misunner de som klarer å la vær å henge noe på denne digre magnettavla. Men folk som har kjøleskapsmagneter er i mitt hode mer folkelige.
Dizzy Skrevet 9. september 2007 #2 Skrevet 9. september 2007 2 magneter og månedsplanen for barnehagen.
Amanlis Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Jeg har tegninger fra ungene til ei venninne
chardonnay Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Ingenting... Bare en liten luke hvor det kommer isbiter og vand ut...
Gjest Advena Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 En Buddhafigur, og to bilder: Et av broren min, og et av foreldrene mine.
Bokormen Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 Masse - Sånne små magneter med ord på, så nå er det fult av mer eller mindre forståelige dikt etter diverse fester og andre besøk - Magnetisk nedtellingsur (?? hva heter dette egentlig ??) - En magnet med teksten: A perfect home is the sign of a wasted life - Noen bilder av samboeren og meg, samt div familiemedlemmer - Valgkort - Evt legetimer, tannlegetimer, flybilletter o.l.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Julekort, postkort, masse magneter og (ufrivillig) morsomme avisutklipp (som overdådige bryllups- og fødselsannonser osv)
Gjest Opa Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Ingenting! Sambo synes det er fælt med kjøleskap fulle av papirer, og jeg er enig i at det er finere når det ikke er noe der. vi har skap ved siden av kjøleskapet, og der har vi skrudd opp en magnetlist fra IKEA med magneter og papirer (den er da på siden av kjøleskapet, mellom over- og underskap, og synes ikke).
Gjest Tweek Skrevet 9. september 2007 #10 Skrevet 9. september 2007 PÅ mitt kjøleskap var det kjøleskapspoesi med kjærlighetstema, så ofte sto det skrevet søte setninger til hverandre, og andre meningsløse setninger. Nå er det det noen veldig få magneter og et utklipp
Ghost Skrevet 9. september 2007 #11 Skrevet 9. september 2007 Et ultralyd-bilde av babyn til min bror Fotoboks-bilde av jenta mi og ei venninne av henne Bilde av en annen baby Et maleri laget av jenta mi og noen bokstav-magneter!
Ce'Nedra Skrevet 9. september 2007 #12 Skrevet 9. september 2007 Har akkurat rydda opp, men har noen magneter hvor det står forskjellige ordtak, pluss noen magneter med bilde av steder jeg har vært. Så har jeg bilde av søsteren min, et par postkort, og noen julekort (!) med bilder av søte unger i familien. Samt en rosa post-it hvor det står Husk tran!
brumma* Skrevet 9. september 2007 #13 Skrevet 9. september 2007 En magnetisk timer (altså en sånn som teller ned til maten er ferdig) og bilder av venner og familie i diverse magnetrammer.
Gjest StockDama Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 (endret) Joachim Nilsen =p (altså, bare bilde, ikke selve mannen) Endret 9. september 2007 av StockDama
Arkana Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 En magnetisk timer, en magnet hvor det står "It's my cat's world, I merely open the cans" og en magnet formet som en sikade (kjøpt i Frankrike).
Chiquita Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 Endel magneter som holder fast like mange ark med oppskrifter som jeg bruker ofte
Pemille Skrevet 9. september 2007 #17 Skrevet 9. september 2007 (endret) For to uker siden hadde jeg 2 pakker med kjøleskapsmagnetord (mao vanvittig mange) 1 tegning som dattera til ei venninne har laget 1 liten fotoramme med en avisannonse fra et av de første standupshowene eksen skulle delta i 1 magnet der det står Queen of fucking everything 4-5 julekort/postkort etc 1 liste over E-stoffer 1 stor postit-lapp der det står MER GRØNT! Det skal sies at litt av det hang på av kjøleskapet, da Nå diskuterer jeg med meg selv om jeg skal få lov til å kjøpe meg en Kitchen Aid kjøkkenmaskin, og da må jeg først bevise for meg selv at det kan se ryddig og rent ut på kjøkkenet. Derfor tok jeg vekk alt sammen! Endret 9. september 2007 av Pemille
Wildy Skrevet 9. september 2007 #18 Skrevet 9. september 2007 Ukesmeny, liste for akrysning for ferdig husarbeid, kalender og lapper om tannlegetimer, foreldremøter osv. Er faktisk ganske så flink til å få gamle lapper ned når de ikek gjelder lengre. På kalenderen er min turnus skrevet opp, ungenes fritidsaktiviteter og andre avtaler. Så kjøleskapet fungerer litt som oppslagstavle for hvor vi er, hva vi gjør og ikke minst, hva vi skal spise......
Gjest s.n Skrevet 9. september 2007 #19 Skrevet 9. september 2007 Rot... Rydder innimellom, men det er og blir en grei informasjonestasjon!! På døren har vi bilder, ukeplaner, diverse skriv med info, tannlegetimer og av og til tegninger. På kjøleskapssiden har jeg magnetkroker med gryteklutene.
Kayli Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Tegninger som ungene har laget og Veslas timeplan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå