Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi var hos en vennina idag, jeg og nurket. var bedt til lunsj hos henne. men så serverte hun en slags gulrtokake. men i alle dager!! den var veldig seig. dessverre.

jeg sa oi, denne er veldig saftig da, og virker litt tung.. men da sa hun.. det skal være sånn. en type gultrotkake som heter Boston.

Jeg spiste og nurket spiste. Hun er 15 måneder. Kaken var kjempegod, men virket litt mislykka. ikke helt mislykket egentlig for den var god, men virka som den ikke var helt ferdig stekt. den var veldig tung.

Gud, jeg håper ikke jeg og nurket får vondt i magen av den kaken. vi spiste en god del. den var jo namnam..men..

har dere vært borti boston gulrotkake? skal den være tung og seig?

jeg tør ikke å spørre hun om kanskje vi kommer til å få vondt i magen av den.. kanskje hun blir sur på meg eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vi var hos en vennina idag, jeg og nurket. var bedt til lunsj hos henne. men så serverte hun en slags gulrtokake. men i alle dager!! den var veldig seig. dessverre.

jeg sa oi, denne er veldig saftig da, og virker litt tung.. men da sa hun.. det skal være sånn. en type gultrotkake som heter Boston.

Jeg spiste og nurket spiste. Hun er 15 måneder. Kaken var kjempegod, men virket litt mislykka. ikke helt mislykket egentlig for den var god, men virka som den ikke var helt ferdig stekt. den var veldig tung.

Gud, jeg håper ikke jeg og nurket får vondt i magen av den kaken. vi spiste en god del. den var jo namnam..men..

har dere vært borti boston gulrotkake? skal den være tung og seig?

jeg tør ikke å spørre hun om kanskje vi kommer til å få vondt i magen av den.. kanskje hun blir sur på meg eller noe.

Det er vel rett og slett bare å vente å se hva som skjer. Du trenger ikke si noe til henne om det. Om dere får vondt i maven så kan du nevne det for henne at du tror det kan ha noe med kaken å gjøre. Det er frekt å spørre "får vi vondt i maven av den?". Dere spiste jo tross alt mye av den og syns den var dødsgod. Det er jo ikke noe verre enn å bare vente.

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Mange kaker skal være litt tunge og seige. Ikke noe galt med det. Og hvorfor i all verden skulle dere få vondt i magen av den? Uansett så kan jo ikke venninnen din vite om dere vil få vondt i magen eller ei.

Gjest StockDama
Skrevet

eh...vent og se, for ungen vondt i magen så får den ikke slik kake igjen på en stund, større problem er det ikke ?

Skrevet

Herregud, alt det idiotiske folk kan finne på å spørre om!

Skrevet

gudskjelov, har ennå ikke vondt i magen. det gikk fint med nurket òg. Hun sover jo godt nå, så jeg regner med at hun ikke fikk vondt i magen hun heller. For hvis vi skulle få vondt i magen av kaken, så hadde vi vel ha fått mageknip nå??? Vi spiste jo kaken rundt tolv tiden.. nå er det jo 8-9 timer siden da.

tusen takk for svar forresten:)

Snakka jo med moren min da vi kom hjem fra hun venninen min. Hun sa hun spiste en sånn tung og seig og virka mislykka kake en gang, så fikk hun kjempevondt i magen av den og fikk diarè!! Derfor ble jeg bekymret etter at mamma sa det, og særlig bekymret var jeg for nurket òg. Dakar liten hvis hun skulle få diarè.

men det gikk bra tror jeg, så ikke noe mer bekymringer her nå :)

Takk for svar dere! :)

Skrevet

Du syntes kanskje ikke at du er LITT hysterisk?

Godt du ikke ringte henne. Jeg hadde blitt sjokka og ledd meg skakk om en venninne ringte meg tilbake for å sjekke om kaken var bra.. Da hadde jeg tenkt (og det gjør jeg nå om deg) hysterisk FØRSTEGANGSMAMMA...

Skrevet

Og hva blir det neste? "Meg og sønnen gikk forbi en mann som hosta i dag! Tror dere jeg skal løpe etter og spørre om han er forkjøla? For tenk hvis vi ble smitta.... Mamma fortalte at hun en gang ble smitta av en som hostet ved siden av henne... Dilemma!!!"

:hoho::hoho::hoho:

Gjest =tentacle=
Skrevet

Ærlig talt, har du hørt om noen som driver og serverer venner og småbarn kaker som de vet pleier å gi kakespiserne vondt i magen?

Skrevet

:fnise: oi glemte å poengeter det jeg skulle... :fnise:

men

Ærlig talt, har du hørt om noen som driver og serverer venner og småbarn kaker som de vet pleier å gi kakespiserne vondt i magen?

:ler::ler::ler:

Skrevet
:fnise: oi glemte å poengeter det jeg skulle... :fnise:

men

:ler::ler::ler:

:fnise: poengtere

guri..er så trøtt idag :fnise: glemmer, og skriver feil!

Skrevet

Hørt på maken til hysterisk mamma... Du har noen tunge år foran deg dersom en kake som barne ditt spiser utløser slike reaksjoner hos deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...