Gå til innhold

Om å slanke seg til bryllupet


Tiqa

Anbefalte innlegg

Gjest gift 5.april

jeg har visst nesten motsatt problem jeg.. :) jeg er ca 175 og veier normalt 55 kg.. mistet helt matlysten før bryllupet. Så jeg gikk ned ca 4 kg. Jaja, man må nesten bare godta å være som man er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før jeg giftet meg satte jeg også igang en skikkelig slanke prosess!

Helt til hun i brudesalongen spurte: "

Hvorfor det? Fridde han ikke til deg slik du er?"

Tror ikke mange har skjønt åpningsinlegget her, spørsmålet var ikke Hvorfor man slanker seg, men Hvorfor er det kun viktig forran bryllupet?

Om man må slanke seg p.ga. selvfølelse, er ikke denne like viktig ellers, eller bare forran bryllupet?

Noen har mumla om amme-tåke her inne på forumet, jeg tror jeg vil finne på et nytt begrep:

Før-bryllups-tåke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har mumla om amme-tåke her inne på forumet, jeg tror jeg vil finne på et nytt begrep:

Før-bryllups-tåke! :ler:

Ha ha ha bra poeng!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at ALLE slanker serg til bryllupet. Jeg tok av endel kilo før bryllupet men det var ufrivillig-ikke noe jeg gikk inn for. MEn mye stress, i tillegg til at jeg var syk gjorde at kiloene forsvant.

For min del ble det litt problemer av det for jeg måtte sy inn kjolen 2 ganger. ( selv om jeg ikke tok av mer enn 5-6 kilo)

Dessuten for det vel være opp til hver enkelt om de slanker seg litt. Men jeg tror at de som slanker seg til bryllupet sitt også slanker seg ellers i livet også.... Tror ikke det er noe typisk fenomen for gifteklare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...