Gjest Gjest nå Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Jeg trenger hjelp til å tenke litt klart her. Er helt fra meg, og vet ikke hva jeg skal tro… Jeg leste mailen til min samboer i dag. Ja, fy meg. Jeg vet sånt er forbudt, og jeg skulle for alt i verden ønske at jeg ikke hadde gjort det. Jeg kom over to mailer fra ei venninne som han tidligere hadde sporadisk kontakt med. Utifra disse mailene kunne det tyde på at de har hatt kontakt i det siste, tom truffet hverandre. I utgangspunktet ikke noe galt i det, overhode ikke. Men innholdet i disse mailene fikk meg til å få bakoversveis, magevondt og hjertesorg… Uten å gå for mye i detalj, så beskriver hun ting i mailen som man må ha erfart for å kunne si noe om. Intime ting. Jeg har konfrontert min samboer om dette, og han bedyrer sin uskyld, og sier at dette kvinnemennesket ikke er riktig navla. Han sier at hun lever i en fantasiverden, og at dette bare er oppdikting fra hennes side. Han har ikke satt en stopper for disse ”skriveriene” fordi han ikke vil skape noen konflikt med henne. Han ble ganske fra seg etter samtalen vår, og lovet at han fra nå skulle si ifra at han ikke ønsket en slik dialog mellom dem. Skal jeg tro på han? Tro på at det ikke har skjedd noen ting? Tro på at han er ærlig og tro mot meg? Jeg er så fortvila nå, og trenger litt hjelp med å tenke klart… Vi har vært sammen i fire år, og har barn og hus sammen.
Nabodama Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hvis hun beskriver intime ting om ham, som f.eks at han har en føflekk på et visst sted, eller ting en bare kan kjenne til ved å kjenne ham på en intim måte, så er det nok ikke hun som dikter. Hun kan jo ha kjent ham på den måten før du kom inn i bildet....men da er det rart hun skriver om det NÅ. Eller de kan ha diskutert slike ting, og han har fortalt om seg selv....men det er vel heller ikke noe du ville synes noe særlig om. Litt vanskelig å svare på, du er litt svevende.
løve70 Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg har konfrontert min samboer om dette, og han bedyrer sin uskyld, og sier at dette kvinnemennesket ikke er riktig navla. Han sier at hun lever i en fantasiverden, og at dette bare er oppdikting fra hennes side. Han har ikke satt en stopper for disse ”skriveriene” fordi han ikke vil skape noen konflikt med henne. Han ble ganske fra seg etter samtalen vår, og lovet at han fra nå skulle si ifra at han ikke ønsket en slik dialog mellom dem. Skal jeg tro på han? Tro på at det ikke har skjedd noen ting? Tro på at han er ærlig og tro mot meg? Min samboer sa omtrent det samme om sin eks. Det viste seg etterhvert at han ikke akkurat fortalte hele sannheten.....Men det kan jo for all del være at samboeren din snakker sant. Har du noen andre grunner til å mistenke at noe er galt? Var det kanskje en grunn for at du sjekket mailen hans?
Gjest ni Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Nei ikke tro på ham, selvfølgelig så snakker han ikke sant. Da hadde han vist deg sms hun sender til ham. Og så kunne dere ha ledd av de sammen. Han jugger selvfølgelig
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Fy faen han lyver så han tror det selv!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Vel, det er ikke detaljer som krever at hun har vært borte/sett ting "under beltestedet" på han, men det er detaljer som man ikke kan komme med sånn helt uten videre. "De sakene" det dreier seg om er noe jeg kunne beskrevet, med utgangspunkt i intime situasjoner... Han påstår at de ikke har hatt noen seksuell kontakt før (eller etter) at han ble kjent med meg. Hadde han bare gjort det, hadde alt vært greit, for jeg har ikke noe med fortiden hans å gjøre. Jeg føler at det tidligere har vært noe "muffens" med hans kvinnelige bekjentskaper, men vi har snakket om det, og alt viser seg å ha vært misforståelser. (...tror jeg...) Han sendte henne en mail der hvor han skriver at de ikke kan ha kontakt lenger, og hun svarer at hun syns det er trist, men respekterer avgjørelsen hans. Den mailen ligger ikke i utboksen hans, men hun har svart på den med hans mail under. Jeg føler på meg at han kan ha skrevet en pekepinn på hva hun skal svare, som hun har fjernet før hun svarer... Jeg vil av hele meg tro på han. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og ønsker å dele resten av livet mitt med han. ...men samtidig så er det vanskelig! Takk til dere som har svart, og kom gjerne med fler tilbakemeldinger.
Gjest Erfaren Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg blir lei meg på dine vegne. Både fordi du blir bedratt OG fordi du er så dum at du ikke ser det selv. Hadde han villet beholde verdigheten sin burde han iallefall vært ærlig og bett om tilgivelse
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Har dere sex? Snakker dere sammen? Har han blitt mer opptatt av utseende? solarium, trening, klær? Jobber han mye overtid? Hva syn han om at du låner telefonen hans, og får du lov til å lese meldingene hans?
Gjest Gjest_Debbie_* Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Det jeg reagerer på er hans forsvar; "at hun ikke er riktig navla" osv... Det var akkurat det samme som min eks sa, da jeg oppdaget utroskapen hans, og han prøvde å lyve seg fra det. Da hun fortalte meg alt, sa han at hun var ikke riktig klok og at jeg ikke måtte høre på henne. Men det viste seg at det hun fortalte var sant, i sin helhet, det innrømmet han etterhvert. Føler det er en "manneting" dette her, og at det kanskje er det samme typen din driver på med. Ellers er det litt vanskelig å svare. Det ville vært enklere å danne seg et bilde av hva som skjer hvis vi visste hvilke ting det er hun har sagt. Men skjønner at du ikke vil gå i detaljer. Uansett, jeg ville ikke stolt for mye på han. Her ville jeg holdt et godt øye med situasjonen. Det kan du jo siden du vet hvem hun er. Jeg hadde nok "overvåket" han litt ja. Vet det høres dumt ut, men jeg ville ikke risikert å blitt lurt og såret noe mer når dette egentlig høres såpass mistenkelig ut som det gjør...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 Kjenner lusa på gangen for å si d sånn!! Trist at man ikke helt innser d selv.. man vil så gjerne tro de, så man finner på unnskyldninger mpå deres vegne osv.. Men han lyver..Sorry og lykke til.
Gjest Mirina Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 .Jeg har konfrontert min samboer om dette, og han bedyrer sin uskyld, og sier at dette kvinnemennesket ikke er riktig navla. Han sier at hun lever i en fantasiverden, og at dette bare er oppdikting fra hennes side. Han har ikke satt en stopper for disse ”skriveriene” fordi han ikke vil skape noen konflikt med henne. Han ble ganske fra seg etter samtalen vår, og lovet at han fra nå skulle si ifra at han ikke ønsket en slik dialog mellom dem. Noe lignende dette har jeg fått servert en gang også. Eksen min løy så han trodde det selv.
caso Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 (endret) Får stadig mail og sms fra ex'er eller veninner som er på kanten, veldig på kanten, uten at jeg har oppfordret til det. Noen forteller jeg om til dama, noen glemmer jeg å nevne fordi jeg glemmer det fort. Hva hun skriver i mail til han har ikke han kontroll på, hun kan jo være dø'kåt på typen din uten at han er det. Om du skal tro på han? I utgangspunktet skal du selvsagt det. Her har du alt for lite å gå på syns jeg, og kan trå skikkelig i salaten hvis han ikke har gjort noe for å "fortjene" det. Det er en kjip følelse å sitte med, - å bli anklaget for noe man ikke har gjort. Syns kanskje du er litt vel sepkulativ når du mistenker de for et komplott med å manipulere mailer til og fra hverandre forsåvidt, men men. Skriblerier i form av sms og mail er en rot til mye synsing og misforståelser. Det er derfor det er "fy fy" å lese andres personlige meldinger også, fordi man har ikke hele bakgrunnen for meldingen. Men igjen, kanskje han er utro som en gris. Bare ser saken fra to sider for deg. Endret 12. september 2007 av caso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå