Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei,

kan noen hjelpe meg med å finne sko til meg?

elegante, som kan brukes til det aller meste. til f.eks intervju, men som fortsatt ser fine ut under jeans.

ikke veldig høye hæler, behagelige å ha på (bekkenløsnings plager)

ikke høye støvletter. ikke for spissete, ikke for runde.

:)

help meee

Endret av fager
Skrevet
ankelstøvletter?

ja kan jo gå de, men har du noen forslag, hvilke? hvor osv

Skrevet (endret)

Hva med noe ala disse?

Ikke høyhælte, men ser sånn passe behagelige, praktiske og elegante ut. Finnes i svart og brun og er ikke dyre heller.

Finnes på laredoute.no.

Jeg synes det er så vansklig å finne høst-/vintersko selv. Enten er de stygge, eller umulige å gå på. :)

Endret av Ambivalent
Skrevet
Hva med noe ala disse?

Ikke høyhælte, men ser sånn passe behagelige, praktiske og elegante ut. Finnes i svart og brun og er ikke dyre heller.

Finnes på laredoute.no.

Jeg synes det er så vansklig å finne høst-/vintersko selv. Enten er de stygge, eller umulige å gå på. :)

De er fine ja. Men synes liksom at jeg ikke kan bruke de på intervju runder, eller?!

De ser jo behagelige ut, men er de behagelige? :)

Pleier heller ikke å ha støvletter over buksene, kler det ikke :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Hvorfor tar du deg ikke bare en tur i en skobutikk, eventuelt tittter litt på steder som lillevinkelsko.no, Bianco, Din Sko, Skoringen osv? Alle disse har jo nettsider.

Skrevet
Hvorfor tar du deg ikke bare en tur i en skobutikk, eventuelt tittter litt på steder som lillevinkelsko.no, Bianco, Din Sko, Skoringen osv? Alle disse har jo nettsider.

De har jo nettsider, kunne sjekket der, men vet ikke om de er behagelige før jeg har prøvd dem. Og for å kunne ta en tur til alle disse butikkene, må jeg ha ork til å gå masse med bekkenløsnings smerter pluss to små barn i vogn. Eller bruke en og en dag til å gå til en og en butikk, slitsomt det og.

Derfor ville jeg ha noen forslag, slik at jeg sparer tid samt krefter :)

Det beste er forøvrig å gå rundt selv, og prøve dem, som jeg alltid har gjort før :)

Skrevet
De har jo nettsider, kunne sjekket der, men vet ikke om de er behagelige før jeg har prøvd dem.

Men selv om noen her inne har sko de synes er behagelige, så vil det langt ifra si at de er behagelige for deg, føttene våre er forskjellige og vi går forskjellig, ergo vil forskjellige sko være behagelig for forskjellige mennesker.

Det beste er nok å ta runden selv, for selv om du får tips her, så må du rundt å prøve, og er de ikke gode på deg, så er jo turen til ingen nytte uansett om de er anbefalt eller ikke.

Jeg ville kanskje satset på en kjøpesenter-runde?

Der har du ofte flere flere butikker i samme hus, slik at du slipper å gå så lange strekninger.

Skrevet

var innom nettsidene til lillevinkelsko, bianco og eurosko.

kjenner at det begynner å krible i magen, de høyehælene og så fine sko hvisker og tisker til meg. Men jeg må være sterk, må styre unna de hælene. kan ikke la den gamle passion for høye hæler og sko ta over.

Forresten, har ikke prøvd garbo sko før, hvordan er de? ser at det er mange fine, garbo og chilli sko :rødme:

Skrevet

Jeg synes Garbo-sko er gode og vel verdt sine penger. De var i hvert fall det, lenge siden jeg har hatt noen derfra nå.

Hilsen Lille meg

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Ta med deg en venninne. Gå inn i en butikk. Sitt ned. Be venninnen din finne sko som du prøver på sittende. Når alle muligheter er brukt opp i den butikken - gå videre til neste butikk. Gjenta rutine inntil konto tom. :)

Endret av Blondie65
Skrevet

Ecco har sko/skoletter som er gode å gå med, og som også er fine nok til å brukes på intervju.

Skrevet

garbo sko har jeg erfart at er veldgi gode å gå med.

når det kommer til bekkenløsning... jeg går kunn med høye hæler, får vondt i bekkenet hvis ikke. Når jeg går med høye hæler vrikker jeg litt mer med rumpa, og det er velidg bra for å få muskler i bekken området. Men selvfølgelig, var jo ikke før krykkene var kastet helt (jeg satt blandt annet i rullestol og var sykemeldt 6 mnd etter at siste ble født). Dette er sikkert veldig forskjellig fra person til person, men ikke dropp drømmen om høy hælte sko helt!

Annonse
Skrevet
garbo sko har jeg erfart at er veldgi gode å gå med.

når det kommer til bekkenløsning... jeg går kunn med høye hæler, får vondt i bekkenet hvis ikke. Når jeg går med høye hæler vrikker jeg litt mer med rumpa, og det er velidg bra for å få muskler i bekken området. Men selvfølgelig, var jo ikke før krykkene var kastet helt (jeg satt blandt annet i rullestol og var sykemeldt 6 mnd etter at siste ble født). Dette er sikkert veldig forskjellig fra person til person, men ikke dropp drømmen om høy hælte sko helt!

jeg får håpe at jeg også kan etterhvert bruke høye hæler igjen, en gang iblant ihvertfall.

tok det lang tid før du ble bra igjen?, hva slags behandlingsform fikk deg fortest mulig bra igjen?

når jeg tror at endelig blir det bra igjen, så får jeg et tilbakefall, så deprimerende og hemmende.

Skrevet

Nå har jeg foreløpig kjøpt et par softwalk sko fra sentersko.

Tror det er modell nr. 0156

De har ikke høye hæler, og foreløpig ganske behagelige å gå med. Men så har jeg bare gått med dem i butikken og hjemme :)

Tror at jeg kommer til å gå for et par garbo sko også etterhvert, elegante sko.

Og så falt jeg for et par hôgl sko også, må tenke på de, kanskje... maybe... De var jo veldig behagelige de også på foten, og sålen er litt spesiell laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...