2008brud Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Sånn løper som man har langs heeeele bordet, det er så fint. Men hva kaller man det??
Amalie_85 Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 øh..... løper? :klø: kan ikke si at jeg har hørt om noe annet navn jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg husker det var noe annet som sto utenpå pakkene, men husker ikke hva. grrr. leter på nettet, men finner det ikke.
Lillemei Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Hei hei. Er ikke så sikker på hva det heter jeg heller. De jeg har snakket med kaller det bare løper. Her kan du i alle fall kanskje finne noen greie tips Kvinneguiden - innlegg Ditt bryllup
Gjest nextlife Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Sånn løper som man har langs heeeele bordet, det er så fint. Men hva kaller man det?? Festremse?
Montezuma Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 de som ligger ed siden av meg her heter Ribbon Cuts. men det er ikke som en løper/duk. Det er sånn dekor som ligger oppå duken som pynt. Altså et 4 meter lang "Pynteremse" el..
Gjest JustMarried Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Trur den vi brukte het Table runner jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå