Gå til innhold

God hårspray for mye volum?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mulle_*
Skrevet

Hei!

Jeg har oppklippet og veldig glatt hår som faller ned svært raskt når jeg prøver å lage volum.

Jeg trenger tips om den perfekte hårspray som gir masse volum.

takk for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Thelma :-)
Skrevet

Enig - Wella High Hair er veldig bra.

Var i byen idag og i den salongen jeg var solgte de ikke High Hair .. så jeg kjøpte Tigi - Bed Hair - den skrøt hun veldig av .. Jeg for min del har ikke fått prøvd den ennå.

Skrevet
Hei!

Jeg har oppklippet og veldig glatt hår som faller ned svært raskt når jeg prøver å lage volum.

Jeg trenger tips om den perfekte hårspray som gir masse volum.

takk for tips!

http://www.balsam.no/product/prod/769/_85/...Talk+200+ml.htm

den har jeg og den er kjempebra - gir hold også, men lett til medium. Volumet har du til neste gang du vasker håret! jeg syns den virker best når håret fønes.

http://www.balsam.no/product/prod/768/_85/...+Day+300+ml.htm

Den har jeg ikke prøvd, men høres bra ut ;)

Skrevet

Henger meg også på anbefalingene av Wella High Hair. :)

Skrevet

Tigi Maxxed out er den beste jeg har prøvd.

Skrevet

Kan dessverre ikke anbefale noen spray, men legger mer enn gjene inn et godt ord for volumskummet fra Sebastian. Dufter herlig og gir flott volum. Mulig det finnes flere slike produkter fra Sebastian, men akkurat nå husker jeg ikke navnet på produktet - men kan godt finne det ut. :)

Gjest Deception
Skrevet

jeg synes sprayen fra Sexy Hair Concepts; Big Sexy Hair Spray and Play, er veldig bra. Eneste minus er at den lukter veldig "hårspray".

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har mange hår, men fint og det blir lett tungt av masse gele og paste-produkter (har kort/halvlangt). Har via frisør funnet det perfekte for meg; Saltvann sprayet i vått hår med påfølgende føning..

Wella High Hair Ocean Sprizz..

- Løp og kjøp!!

Avensis :danse:

Endret av Avensis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...