Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva dere har, jeg syns kjendisparfymer kan være bra og vil gjerne høre deres mening om disse såkalte "kjendisparfymene"

Selv har jeg 2 jennifer lopez parfymer - Glow & live luxe

Curious av Britney Spears

Paris Hilton av Paris Hilton (5ml)

Hvem har dere og hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har J.Lo - Miami Glow og den er jeg veldig glad i. Har også hatt en god en fra Naomi Campbell, veldig god den og, men den er tom nå.

Skrevet

Jeg har:

SJP - Lovely

Britney Spears - Curious

Så lenge de lukter godt, så bryr jeg meg ikke om at det er kjendisparfymer, men må innrømme at jeg oppdaga SJP tidligere enn jeg hadde gjort hvis ikke SJP hadde stått bak :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har Lovely - SJP. Har akkurat fått den sambo kjøpte den itl meg når han var ute på tur.

Og den likte jeg veldig godt.

Skrevet

Hihi, jeg har Only fra Julio Iglesias ..

Har aldri brukt den faktisk, men kanskje jeg skulle ta den fram for å teste nærmere. En ganske krydret sak og slett ikke verst egentlig.

Ellers har jeg tidligere hatt JLo Glow - Jeg synes den og SJP er de beste blant kjendisparfymene

Gjest Deception
Skrevet

Kjendisparfymer holder jeg meg normalt veldig langt unna...

Men jeg har en flaske Miami Glow stående i skapet, den ble kjøpt i et anfall for et par år siden, men jeg gikk fort lei. Stort sett synes jeg kjendisparfymer er for todimensjonale etter min smak.

Skrevet

Jeg har ingen, av den grunn at jeg ikke har funnet noen jeg liker. Er ganske få parfymer jeg liker svært godt og velger å kjøpe.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har Fantasy fra Britney Spears og Paris Hilton fra Paris Hilton. Har også hatt Miami Glow av J.Lo, men den ga jeg bort for den stinket mugg på meg.

Skrevet

Miami Glow av J.Lo

En fra Britney Spears, total control eller noe slikt (fått i gave)

Har hatt Naomi Campbell-parfymen og, men det er faktisk en av de få der jeg har brukt opp hele flaska.

Gjest antigartner
Skrevet (endret)

Har Victoria Beckham (Intimately??). :sjenert:

Fikk den i gave. Jeg ville neppe kjøpt den selv, men det er først og fremst på grunn av fru Beckham selv... Lukten av parfymen er helt grei, men ikke mer enn det.

Endret av antigartner
Skrevet

With Love med Hillary Duff. Denne er god, men deg tok litt tid før eg likte den. Fin parfyme til haust/vinter.

Skrevet

Paris Hilton med paris hilton. Var litt skeptisk i starten, men syns den var så god så endte opp med å kjøpe:)

men er kanskje ikke den som står aller fremst i parfymehylla :fnise:

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Jennifer Lopez - Live

Britney Spears - Midnight Fantasy

Skrevet
With Love med Hillary Duff. Denne er god, men deg tok litt tid før eg likte den. Fin parfyme til haust/vinter.

Det glemte jeg å si, with love har jeg også :) det er den beste kjendisparfymen jeg har! Og som du sier, det tok tid før jeg likte den. Jeg syns den luktet merkelig i begynnelen, men etter 2 dager elsket jeg den! Den er mer voksen enn alle kjendisparfymer som har vært lagd. Anbefales til alle!

Skrevet

Jeg har Curious av Britney Spears, men kjøpte den fordi jeg likte så godt pumpeflaska. Den var akkurat kommet ut da jeg kjøpte den! Liker den ikke i det hele tatt og har bare hatt den til pynt.

Skrevet (endret)
Jeg har Curious av Britney Spears, men kjøpte den fordi jeg likte så godt pumpeflaska. Den var akkurat kommet ut da jeg kjøpte den! Liker den ikke i det hele tatt og har bare hatt den til pynt.

Hvor mange år har du hatt den? jeg hadde den, men jeg solgte den fort igjen.. jeg leste flere steder på internett at den blir dårlig etterhvert.. og da mener jeg gul/grønn og at den mugler... dette skjer etter 1 år eller lenger.

Det er fordi det er pumpe og da kommer det luft inn... og da blir den sånn... mener ikke å skremme deg, men bare sånn du vet det. Men det gjør ikke noe, siden du har den til pynt, men når den blir sånn kan du jo bare helle den ut og fortsatt ha den til pynt :)

Her kan du se noen bilder

Endret av Linda644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...