Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster color clone i vanlig parfymeri?

Hvilken farge passer best til vanlig, blek nordisk hud? Jeg har nr 2 i magic concealer.

Skrevet

Noe over 300,-

Jeg er veldig blek og må ha den lyseste, tror den heter Shell.

Gjest Deception
Skrevet

Tror jeg betalte 365 forrige gang jeg kjøpte den, men det er over ett år siden.

Den er helt fantastisk, men så "må" jeg bare prøve andre ting, også. :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Ingen av dem er spesielt lyse, men jeg kan tenke meg at vanilla kanskje kan være fin til en lys, gultonet hud. Selv har jeg nr 23 biscuit, men den er medium pluss, altså ikke egnet til blekere hudtoner.

Det lureste er å prøve IRL. Jeg ble først nesten overtalt til å kjøpe en farge som i dagslys fikk meg til å se skikkelig oransje ut.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg mener det er ganske stort spenn mellom fargene, så jeg ville ikke gått for biscuit hvis du egentlig trenger apricot. Min erfaring er at det som oftest finnes flere aktuelle kandidater for hvilken farge som kan passe, men i Color Clone var det bare ett alternativ for meg. Hvis jeg husker riktig, er biscuit en god del mørkere og mer oransje enn apricot, som er tonen under.

Hvis i tvil, kjøp heller en for lys enn en for mørk foundation. Her snakker jeg av bitter erfaring. :forvirret:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg sjekket faktisk fargene (biscuit mot apricot) i en søndagsåpen butikk på vei til trening. Biscuit er både mørkere og mer rød/oransje enn hva apricot er.

Skrevet

Tusen takk for all hjelp :)

Tror nok jeg må innom et parfymeri for å finne ut hvilken som egner seg best. Håper de fører HR på det nærmeste kjøpesenteret.

Skrevet

Bruker og CC, super foundation. Jeg har både vanilla og abricot...alt etter årstid og hudfarge. har en kald hudtone, men blir aldri helt blek og har røde kinn. Liker vanilla best, ser nydelig og naturlig ut på huden.

Skrevet

Var på parfymeriet i dag, og det var Vanilla som passet meg best, så da blir det den :)

Gjest Deception
Skrevet
Var på parfymeriet i dag, og det var Vanilla som passet meg best, så da blir det den :)

Fine greier:) Hvilket nummer har den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...