Tigerlily Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg skal flytte til mer tropiske strøk for ett år. Der jeg skal bo er det kleskoder som innebærer at jeg ikke kan gå med udekkede skuldre - ergo trenger jeg en haug med t-skjorter i bomull/andre naturmaterialer. Jeg har et par fra BikBok jeg er skikkelig glad i som er i 100% bomull, men denne typen t-skjorter selger de visst ikke lenger. Det viktigster er at t-skjortene ikke koster en formue (jeg trenger omtrent 10 stk?) og at de er i minst 95% bomull/naturmateriale. Ikke trykk eller annen dekor. Noen tips? Edit: de må holde formen etter vask (altså går H&M-t-skjorter ut), og tåle 60graders vask. Endret 8. september 2007 av Tigerlily
Gjest Deception Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Cubus sine er veldig OK, og fås i mange fine farger. De holder fasongen selv etter mange vask, og koster ikke så mye; enten 129 eller 149 for to. Hvis du er ute etter noe dyrere, har Filippa K fine basic-t-skjorter for 299, men det er litt i overkant hvis du skal kjøpe endel.
Gjest Blanca Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Jeg ser du allerede har avskrevet H&M, men har du prøvd L.O.G.G? Jeg synes de er milevis bedre enn de vanlige fra H&M. Ikke alle fargene holder seg like godt (gråmelert ble nuppete og slaksete etter en stund), men sort, mørkblå og hvit har holdt fasongen svært godt. Billige er de også, kr. 70 om jeg ikke husker feil.
ashera Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Anbefaler Cubus og L.O.G.G. - kjøp de med 5% stretchmateriale i, de holder fasongen bra.
Tigerlily Skrevet 8. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2007 Da ser det ut til at det blir L.O.G.G.- og Cubus-tskjorter på meg! Tusen takk for hjelpen!
Umuriel Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Anbefaler Cubus og L.O.G.G. - kjøp de med 5% stretchmateriale i, de holder fasongen bra. Har massevis av de skjortene der, er spesielt fornøyd med de fra Cubus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå