Gå til innhold

Spørsmål til dere som er Gifte

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Til dere som er gifte.

Ville dere blitt sure om deres mann eller kone hadde mistet gifteringen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men mest fordi jeg tenkte det var slurvete, ikke fordi jeg mistenkte at han var utro eller noe slikt.

Skrevet
Ja. Men mest fordi jeg tenkte det var slurvete, ikke fordi jeg mistenkte at han var utro eller noe slikt.

Enig med deg.

Skrevet (endret)

ikke etter å ha vært gift i snart 22 år...forresten ingen av oss som går med giftering..de ligger i smykkeskrinet

Endret av ToveM
Skrevet

Nei, tror ikke at jeg hadde blitt sur.

Alle kan miste noe

Skrevet

Hadde ikke forundret meg om min hadde mistet sin, han tar den av og på hele tida:)

Vel og merke, han tar den på når han skal ut, når han kommer hjem, tar han den av....så den ligger ofte og slenger på diverse bord. Han liker ikke å gå med ring.

Hadde ikke blitt sur, miste den kan alle gjøre.

Skrevet

Med tanke på hva den kostet hadde jeg ikke akkurat blitt veldig blid nei...

Skrevet

Ikke så sur, men oppgitt over at han hadde klart å somle bort en så dyr og spesiell ting.

Skrevet

Kona minstet sin en gang etter et hendelig uhell. Ikke noe problem det. Nye ringer kan man kjøpe hele tiden.

Det er det at hun går med ringen som gjør den spesiell, og ikke ringen i seg selv.

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Det kan skje den beste. En ring er bare en "ting". Kjærligheten til meg derimot - den hadde jeg blitt sur om han "mistet" *ler*

Skrevet

Skal godt gjøres å miste den når den sitter på fingern... Min sitter i alle fall såpass at jeg må slite litt for å få den av. Dermed vanskelig å miste ringen hvis man ikke tar den av. Hadde han mista ringen hadde jeg nok ikke blitt så blid nei.

Gjest Gjest_trlu_*
Skrevet
Skal godt gjøres å miste den når den sitter på fingern... Min sitter i alle fall såpass at jeg må slite litt for å få den av. Dermed vanskelig å miste ringen hvis man ikke tar den av. Hadde han mista ringen hadde jeg nok ikke blitt så blid nei.

Det er tydeligvis ikke alle som tenker over at det er en del yrker det ikke er lov til å bruke ring. Da må ringen av og på og da letter å miste. Mistet selv min engang. Syntes selv det var veldig trist. Så hvis min mann hadde blitt sur hadde ikke gjort ting bedre.

Tror ingen synes det er "artig" og miste gifteringen sin.

Så for dere som blir sure for slikt bør tenke seg om en gang til.

Skrevet

....*løper for å se om gifteringen ligger der jeg mener jeg la den for kanskje en måned siden*... :rodme:

Skrevet

Min mann mistet sin en gang på fisketur. Det var bare han og jeg, så jeg kan ikke tenke meg at han tok den av for å skjule vårt forhold... ;)

Om jeg ble sur? Nei, sånnt kan jo skje...

Det er tydeligvis ikke alle som tenker over at det er en del yrker det ikke er lov til å bruke ring. Da må ringen av og på og da letter å miste.

:Nikke: Så sant...

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke blitt.

Jeg er ikke gift eller forlovet, men jeg har forståelse for at man kan miste den. Jeg tar alltid av meg ringen, når jeg vasker meg på hendene. Det har hendt at jeg har gått i fra en ring, der jeg har vasket meg på hendene. Typisk meg. Jeg har alltid vært heldig å fått den tilbake, men det har bare vært flaks :)

Skrevet

Tror det kom an på hvordan han hadde mistet den.

Uansett hadde det jo vært litt irriterende, både for han og meg, for det var ikke de letteste ringene å få tak i.

Skrevet

Ja, jeg hadde blitt irritert!

En verdifull sak jeg selv aldri ville risikert å ta av meg hvor som helst! Hvorfor skulle han?

Dessuten har vi ikke råd til å kjøpe en ny giftering i hytt og pine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...