Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slutta på pillen. Ingen veit kortid mensen kjem og eggløysing, men eg føler litt stress no med tanke på sex. Idag er andre gangen vi har prøvd, men han ikkje blir ferdig. Blir litt sånn ha sex berre for å kanskje bli gravid.. :gråte: Eg for min del ligg berre å ventar på at han skal bli ferdig.Vi har aldri hatt eit sånn veldig lidenskapeøig sexliv frå før, men no syns eg rett og slett at det er direkte kjedelig. Og vi har knapt vore saman 15 mnd. Idag, når han ikkje vart ferdig, kjente eg for å berre sette meg ned og grine. Er det min feil? Er eg ikkje sexy nok til at han får den ekstra lille piffen??Kanskje vi fokuserar for mykje på å prøve å få ungar?!

ikkje er eg noko spesielt flink til å gjere spennande ting i senga heller. :filer: Veit faktisk ikkje kva eg skal gjere for å få opp varmen. Kunne jo kledd meg ut, men det er liksom ikkje noko for meg. Føler meg slettes ikkje so sexy. Nokon gode råd, folkens?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første - slapp av og kos dere.

For mye stress rundt prøvingen er ikke bra for noen av dere.

Ikke tenk så mye på det - ha sex fordi dere vil.

Du kan jo "invitere" til litt ekstra sex rundt EL, men ikke si til mannen din at det er EL "rundt hjørnet", el.l. Dette vil kunne føre til prestasjonsangst. Tror ikke alle menn "har godt" av å høre slike "detaljer".

La det skje, det som skjer

Gjest Gjest_frk.fryd_*
Skrevet

Heisann!!

Eg sjønner problemet, har vore der sjølv.

Snakk med din mann, spør kva fantasiar han har.

Det kan faktisk henda at da e noken av dei som er gjennomførbare sjølv for deg.

Det kan vera mange ting som kan få i gang "piffen" prøv med mat, sjokolade, krem, jordbær....mmm får vatn i munnen berre av å tenka på det.

Det er i hvertfall ein ting som er sikkert, FORSPILL!!!

det er utruleg kor mykje meir nytelse du kan få ut fra sex, hvis du har skikkeleg forspill.

Vel. lykketil :lur:

Skrevet

Det der med forspill er eigentleg litt kjedelig det og. :Gjesp: Er liksom slik at eg veit kva som kjem til å skje heile tida. Sjølvsagt kan eg ta kontrollen,men det ligg ikkje heilt naturleg for meg å berre slenge han ned på senga og gyve laus. dessuten er det ingen av oss som likar at eg er på toppen. Herregud, eg er jo godt erfaren med sex, men sambuar er så dårlig på å sei kva som er godt for han! :frustrert: Har sagt at han gjerne kan sei kva som er godt og ikkje, men han får liksom ikkje sagt noko. Trur eg ikkje har vore borti eit slikt vanskelig menneske!!!

Nei, når eg kjem i riktig mensrytme igjen skal eg ikkje sei noko om EL. merkar at eg blir stressa av det ihvertfall. Blir liksom slik at eg føler vi sløsar med tida dei dagane vi ikkje har sex. Æsj, er redd eg kjem til å komme inn i ein vond sirkel. klart prøving skal vere ei spennande og forhåpentligvis morsom tid. Håpar berre eg klarar å tenke slik!! :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...