Gå til innhold

Pendlerparkering i Asker ?

minienthe

Anbefalte innlegg

tenker på den ved togstasjonen... noen som vet hva denne koster på månedsbasis ? og når er det fullt der, dvs... når på døgnet, er det mulig å få parkert der f.eks. klokka 12 - 13.00 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenker på den ved togstasjonen... noen som vet hva denne koster på månedsbasis ? og når er det fullt der, dvs... når på døgnet, er det mulig å få parkert der f.eks. klokka 12 - 13.00 ?

Kostet ingenting da vi bodde der. Flytta derfra i januar i år. Viste bare månedskortet i luka på togstasjonen og fikk et sånn bevis til å ha i ruta.

Var som regel omtrent fullt der når jeg tok toget inn til byen litt før 8.. var sjelden der iløpet av dagen ellers, så vet ikke hvordan det er på formiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med parkeringshusene? Jeg tror det er mulig å ordne en månedsavtale med de private aktørene. Jeg prakerer i hvertfall aldri på togstasjonen, har en slag motvilje for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njæ... de er ganske dyre og da er det like greit å betale masse penger for månedskort helt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og jobber i Asker, og den billigste parkeringen jeg har funnet er den store parkeringsplassen mellom Ultra og Europark/Carpark ved Stasjonskvartalet (rett ved Posten). Denne parkeringsplassen var gratis før, men koster nå 10kr per døgn. Dessverre er det ikke lov å stå der mer enn 1 døgn (dvs, du kan ikke putte på x antall kroner og være der lenger enn 24timer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Oslo og jobber i Asker, og den billigste parkeringen jeg har funnet er den store parkeringsplassen mellom Ultra og Europark/Carpark ved Stasjonskvartalet (rett ved Posten). Denne parkeringsplassen var gratis før, men koster nå 10kr per døgn. Dessverre er det ikke lov å stå der mer enn 1 døgn (dvs, du kan ikke putte på x antall kroner og være der lenger enn 24timer).

må man ha parkeringsbevis fra jernbanen der ? og er det mulig å få parkert der ca midt på dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må man ha parkeringsbevis fra jernbanen der ? og er det mulig å få parkert der ca midt på dagen ?

Du trenger sikkert ikke parkeringsbevis fra jernbanen der, men en lapp fra betalingsautomaten er nok lurt. Uansett, en 10er dagen høres rimelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger sikkert ikke parkeringsbevis fra jernbanen der, men en lapp fra betalingsautomaten er nok lurt. Uansett, en 10er dagen høres rimelig ut.

det er kurant pris men spm er jo om det er mulig å få parkert der midt på dagen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kurant pris men spm er jo om det er mulig å få parkert der midt på dagen ?

Det er vel som med alle andre parkeringsplasser. Vi kan få gratis plass i sentrum av Oslo også, men det avhenger av at noen kjører fra sin parkeringsplass og at vi finner den.

Så selv om det er ofte ledig på denne plassen (nå vet jo ikke jeg om det er det) så betyr ikke det nødvendigvis at det er ledig på det tidspunktet du tilfeldigvis skulle være der.

Men alt i alt, kunne det vært morsomt å vite hvordan det generelt står til med plass eller mangel på plass på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...