Gå til innhold

Hva hvis du fant ut at kjæresten din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du fant ut at kjæresten din var i familie med deg? For eksempel en tremenning som du aldri hadde hatt noe å gjøre med i familiesammenheng. Eller til og med en fetter/kusine hvis du har stor familie eller ikke har truffet slekten noe særlig.

Ville det ha hatt noe å si om forholdet hadde vart lenge eller ikke? Ville du holdt det skjult for omgivelsene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Med mindre han var broren min så ser jeg ikke på det som noe problem.

Skrevet

Tremenning er vel ikke noe problem, en vet vel somregel hvem søskenbarna sine er vel?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Så lenge ikke både vi og et av foreldreparene var søskenbarn, ser jeg ikke noen problemer med det.

Skrevet

Søskenbarn blir for nært, ellers er det greit. :)

Skrevet

Søskenbarn hadde nok hatt litt å si for meg, iallefall om det var snakk om å få barn.

Hvis ikke, hadde jeg ikke brydd meg.

Har en venninne. Hun og søskenbarnet hennes har vært glad i hverandre i mange år. P.g.a familie, evetuelle barn o.l. har de holdt seg unna hverandre.

Begge har hatt andre partnere, begge har fått barn. Nå er de godt voksne begge to, og de skal ikke få flere barn. De er alene begge to og er så tydelig bestemt for hverandre. De har et hemmelig forhold, og våger ikke stå åpent frem, fordi de er redde for hva familien vil si.

Personlig mener både jeg og andre venner/venninner at ingen i familien(iallefall svært få) ville bli overrasket. Fordi kjærligheten og kjemien dem i mellom er så tydelig og alltid har vært det.

Hvorfor kaste bort livet sitt på å surre med andre, fordi man ikke våger å si ja til kjærligheten?

Men både jeg og andre venner snakker til veggen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...