Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bestille musikk på CDON.com, og får det ikke til!! Når jeg kommer til betalingen, etter å ha lagt inn kredittkortopplysninger, kommer det bare en blank side, og nederst på linja står det: Applet BBSapplet started. også skjer det ikke noe mer......ingenting.........

Hva gjør jeg galt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Holder på å bestille musikk på CDON.com, og får det ikke til!! Når jeg kommer til betalingen, etter å ha lagt inn kredittkortopplysninger, kommer det bare en blank side, og nederst på linja står det: Applet BBSapplet started. også skjer det ikke noe mer......ingenting.........

Hva gjør jeg galt???

Du skal antagelig bekrefte kortopplysninger i banken kortet er utstedt hos. De bruker ofte java som betalingskonsoll (BBSapplet)..

gå inn på www.java.com, klikk på "free java download", installer og restart. Så kan du prøve på ny og se om det fungerer.

Skrevet

Har slitt med det samme hos dem i flere uker. Jeg har bekreftet alt jeg skal, så det har ikke noe med det å gjøre, tror rett og slett det er en feil hos dem. Har opplevd før også at sidene deres har vært ustabile til tider.

Skrevet

CDON krever BankID så du må frem med kort og kortleser. Bestilte derfra senest i går kveld, ingen problemer.

Har du installert Java riktig?

Skrevet

Jeg fant ut av det selv!! (stolt!!) Jeg måtte nedjustere sikkerheten, og da ble det. Hvis dere skjønner......... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...