Gjest ola dunk Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Liker du lyse damer? da snakker jeg om damer fra sameland...det er noe eget med dem........
Gjest testicle Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jeg liker et fåtall av dem, akkurat som jeg liker et fåtall av norske menn. (Da snakker jeg om å få skjelven av hvordan de ser ut, ikke at jeg aldri liker damer). Hudfargen betyr ikke noe, men trekkene i ansiktet og kroppsproporsjonene gjør. Mange har mer kultur for sjarme enn nordmenn har, det teller positivt hvis det ikke blir påtrengende.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Damer fra SAMELAND? Skulle vel stå samme land?
Gjest ts Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Mente Sameland, ja. (altså Sapmi) Det diskuteres jo afrikanere (fra Afrika) her i en annen tråd, så det må da være helt greit å synes at samekvinner er vakre?
Gjest Chrizzy Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Det nærmeste du kommer Sameland er Lappland og det er i Nord Finland.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2007 #7 Skrevet 8. september 2007 Har sett mange virkelig vakre samejenter og og jenter med samisk/norsk opprinnelse. De har veldig spesielle ansiktstrekk som f.eks høye kinnben og spesielle øyne:)
Gjest Chrizzy Skrevet 9. september 2007 #9 Skrevet 9. september 2007 Har sett mange virkelig vakre samejenter og og jenter med samisk/norsk opprinnelse. De har veldig spesielle ansiktstrekk som f.eks høye kinnben og spesielle øyne:) Det er jeg enig med deg i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå