Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i starten av 20-åra, og har egentlig ikke tenkt så mye på dette før. men jeg lurte nå på når dere begynte med rynkekremer, eller ansikskremer for å forebygge rynker?

jeg har ikke noe å bekymre meg for ennå, men tenkte det kanskje var lurt å være tidlig ute? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så mye nei :) . Og en annen ting: Hvis alle de fantastiske rynkekremene de reklamerer for var så fantastiske-hvorfor ialledager betaler folk i dyre dommer for ansiktsløfting da :forvirret:

Jada jeg vet de har råd til det som regel, men hvorfor utsette seg for smerte hvis en krem kan gjøre samme nytten?

Nei du; de eneste som tjener på de kremene er de som lager de. P.g.a oss som er lettlurte og tror det funker.

Et godt råd jeg fikk av en på 80 en gang, var å alltid avslutte ansiktsvasken med kaldt vann. H*n var 80 og hadde ikke særlig mye rynker.

Har fulgt dette i mange år. Er 44, men har ikke rynker. Bruker nattkrem for å tilføre huden fuktighet, det er alt. :)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt. Har tenkt at det beste jeg kan gjøre for huden min er å gi den fukt både innenfra og utenfra, unngå for mye sol, bruke solkrem og ikke røyke. Antirynkekremer har jeg liten tro på.

Skrevet

Rynkekrem høres ut som noe man får rynker av spør du meg...

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Glem rynkekrem - sørg heller for en skikkelig god fuktighetskrem.

Men som andre her sier - drikk mye vann, sov godt, skjerm deg for solen, ikke røyk ... det er den beste medisin for å unngå rynker.

Gjest Gjest_Tea_*
Skrevet
jeg er i starten av 20-åra, og har egentlig ikke tenkt så mye på dette før. men jeg lurte nå på når dere begynte med rynkekremer, eller ansikskremer for å forebygge rynker?

jeg har ikke noe å bekymre meg for ennå, men tenkte det kanskje var lurt å være tidlig ute? :sjenert:

Hei. Helt enig med de andre her.Gi huden god pleie og gode fuktighetskremer. Unngå parfymer i kremene. Heller en krem med god eterisk olje. Drikk mye vann.Da er mye gjort. :)

Skrevet (endret)

Bruk ansiktskrem med solfaktor daglig, eller et serum med solfaktor under ansiktskremen, HVER DAG!! UV-stråler er det hele tiden, og det er hudens verste fiende hva rynker angår!!

Og en krem tilpasset din hudtypr, for fukt:)

Endret av Shivering
Skrevet

jeg bruker celulittkrem i fleisen og er helt glatt. Jeg er 49 år og røyker som en skorstein.

Skrevet
jeg bruker celulittkrem i fleisen og er helt glatt. Jeg er 49 år og røyker som en skorstein.

Slenger meg på denne.

Jeg bruker også celulittkrem i trynet og ser ut som en nystrøket skjorte.

Jeg har røyket rullings(petterøes 3) i alle år, men takket være denne supre kremen, ser det ikke slik ut.

Skrevet

Hva slags celulittkrem? Merke? D finnes jo så mange forskjellige :)

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle legge til at i tillegg til en god fuktighetskrem så er det også smart å ha en god øyekrem med masse fuktighet. Slik får du ekstra fuktighet som er basert på å fukte den tynne huden rundt øynene, for det er jo der man som oftest får rynker først :)

Hvis ikke du har råd til øyekrem så prøv ihvertfall å få til å smøre disse områdene med vanlig fuktighetskrem (bare ikke få det i øynene selvfølgelig ;))

Men rynkekrem trenger du nok ikke på mange år enda! Heldigvis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...