Gå til innhold

Bryllupsnatten..

Fremhevede innlegg

Gjest Honey
Skrevet

Hvor skal dere tilbringe bryllupsnatten? Vi har lyst til å finne på noe orginalt, ikke bare leie den nærmeste bryllups svitten (vet ikke hvordan det staves, suiten?? :oops: ) som er å oppdrive! 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et vennepar av oss leide en hytte ikke så langt unna der festen ble holdt, og når de kom dit på natta hadde utleieren fyrt opp på peisen og lagt skinnfeller foran sammen med champagne, blomster osv. Hørtes utrolig romantisk ut!

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke. Sambo står for den biten. Vi har begge jobbet på hotell i flere år (gjør det ikke nå lenger) så han vet at en suite på et vanlig hotell ikke faller helt i smak.....

Gjest Helenius
Skrevet

Vi har lyst til å være helt for oss selv... Så vi lurer på å frese ut til et skjær og tilbringe natten der. Det hadde vært topp (men litt upraktisk om været er veldig dårlig.) Ellers synes jeg at en hytte var en god ide!

Skrevet

Vi skal rett og slett bolte dørene og være hjemme... Men med store romantiske innspill selvfølgelig

Skrevet
Vi skal rett og slett bolte dørene og være hjemme... Men med store romantiske innspill selvfølgelig

Samme her :lol:

Skrevet

Vi skal tilbringe natten på et fyr, der det er kun brudesuite. Så vi blir helt alene på fyret. Det gleder jeg meg til !

Skrevet

Vi hadde opprinnelig bestilt bryllupssuite, men tror du ikke vi 2 dager før bryllupet fikk beskjed om at den var under oppussing da? Vi endte dermed opp med et ”vanlig” hotellrom, men det var helt nyoppusset og kjempeflott. Allikevel var det en aldri så liten skuffelse at suiten allikevel ikke var ledig for oss…

Skrevet

Hei !

Der hvor vi skal gifte oss er det kun et hotel og et gjestegiveri.

Suiten på hotellet var ukoslig.... :(

Men suiten på gjestegiveriet er kjempe fin !

Gammelt og superhjemmekoslig sted med en romantisk atmosfære....tror det blir kjempe koz..... :D

Skrevet

Vi skal overnatte på Losby Gods,

på selveste brudesuiten til fire tusen flis per natt!

Her er det gubben som er ekstragavant, jeg kunne gjerne vært hjemme og brukt fire tusen på noe heeelt annet.....

Skrevet

Vi skal tilbringe natta på brudesuiten på SAS her i byen. Gleder meg masse til det. Oprinnelig skulle vi ikke ha hotell-rom, men jeg er glad vi har unnet oss selv dette. Vi har to barn som skal sove hjemme denne natta, og selv om barnevakten sikkert hadde stått opp med minsten om morgenen ville vi nok ha våkna alikevel. Nå er vi isolert fra alle, kan ha natta for oss selv, få servert frokost på senga og ligge leeenge...Utsjekking før 15oo så gjett om vi skal kose oss!

Skrevet

Vi skal leie et vanlig hotell rom denne natten. Reiser på bryllupsreise søndag kveld, og vi heller bruke pengene her i stedet for en kjempedyr suite.

Skrevet

Vi skal tilbringe bryllupsnatten på Baardshaug Heregård. Vi har bestilt suite der og gleder oss som bare det. Har ordnet det slik at vi får frokost på rommet, champagne og friske jordbær.

Her er linken til Baardshaug hvis noen vil se.

http://www.baardshaug.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...