Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 mensen skulle ha kommet igår, men er fremdeles ikke kommet..ikke antydning engang. Er veldig oppblåst, mensmurringer, tisser hele tiden, sulten hele tiden, humørsyk og kvalm. en sann kvalme som kommer helt plutslig for så å forsvinne igjen. Jeg hadde utrolig vonde brystvorter, så forsvant ømheten, så kom den tilbake igjen gor og forvinne en gang til.(plagsomt). Sluttet på Yasmin forrige mnd, men har hatt p.pille opphold flere ganger før, og da har syklusen kicket igang igjen med engang. Har normalt sett kun menssmerter når jeg venter mensen. Uff, ble langt dette, men ville bare dele min frustrasjon med noen=) Skal ta testen over helga hvis ikke mensen har vist seg, men noen som kjenner seg igjen?
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Kjenner meg godt igjen i det du skriver, og opplevde mye av det samme da jeg sluttet på Yasmin for over ett år siden. Får de samme "symptomene" før nesten hver mens Ta en test etter helgen, du. Og lykke til. Håper resultatet blir som du ønsker
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 har ikke prøvd å bli gravid tidligere, men må innrømme at jeg har et lite håp om at d kansje har klaffet!=) hehe Meen, time will show I guess
Minima Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Gammel tråd, men håper noen har erfaringer som kan fortelle meg hvorfor jeg har hatt to uker med ømme bryst og vonde brystvorter. Brystene er fortsatt ømme, men brystvortene er normale igjen. Jeg går fast på p-piller (ca 1 år nå), og dette svaret fikk jeg av helsesøster: "Du skal ikke bare slite plutselig med ømme bryst uten at det har skjedd noe spesielt, f.eks vært kald, endret p-piller..." Jeg tror ikke at jeg er gravid, men skjønner ikke hva grunnen er til at brystvortene har vært vonde og sluttet å være vonde igjen. Det skal sies at jeg har vært en del kvalm i det siste, spesielt morgenkvalm, men det er noe jeg pleier å være, så jeg ser ikke på det som et tegn på graviditet. Slutter brystvortene å være vonde så fort om man er gravid?? Det er en uke til jeg skal ha mensen nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå