Gå til innhold

Produktrester

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg av og til ikke får vasket ut hårspray skikkelig fra håret, selv om jeg i dag har vasket håret to ganger så ser det ut som at jeg har malingsrester i håret. Det legger seg et hvitt belegg i håret som liksom ikke vil gå bort.

Så selv om jeg har brukt lite hårspray så sitter det fast.

Da har jeg også i tillegg brukt gode produker, både shampo, balsam og spray kjøpt hos frisøren.

Noen som har erfaringer og råd å komme med?

Blir litt desperat og fortvilet her. :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fins spesialshampoer for å fjerne rester etter stylingprodukter. eneste tipset jeg har til deg akkurat nå er å bruke zalo i håret og så kure det etterpå. ikke noe som bør gjøres ofte akkurat men det skjønte du sikkert ;)

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg av og til ikke får vasket ut hårspray skikkelig fra håret, selv om jeg i dag har vasket håret to ganger så ser det ut som at jeg har malingsrester i håret. Det legger seg et hvitt belegg i håret som liksom ikke vil gå bort.

Så selv om jeg har brukt lite hårspray så sitter det fast.

Da har jeg også i tillegg brukt gode produker, både shampo, balsam og spray kjøpt hos frisøren.

Noen som har erfaringer og råd å komme med?

Blir litt desperat og fortvilet her. :gråte:

Tigi bedhead manipulator shampo og balsam. Eller bare shampoen :) flaskene er grønn/turkise og de skal effektivt fjerne stylingsrester, i tillegg være mild og gi fuktighet. Kan trygt brukes hverdag. Gå til en frisør som fører Tigi bedhead.

Lykke til!

Gjest Deception
Skrevet

Det du kan gjøre nå, er å massere shampo inn i tørt hår, og deretter vasker du håret enda en gang. Senere er det lurt med en shampo som spesielt skal fjerne produktrester. Selv er jeg veldig fornøyd med Redken Hair Cleansing Cream. :) Håret blir gnistrende rent etter bare en omgang, og i tillegg lukter den nydelig av appelsin.

Gjest lillebøll
Skrevet

Kjøp en renseshampoo. Zalo fungerer og strålende men håret blir som stål-ull etterpå.

Skrevet
Selv er jeg veldig fornøyd med Redken Hair Cleansing Cream. :) Håret blir gnistrende rent etter bare en omgang, og i tillegg lukter den nydelig av appelsin.

Har også gode erfaringer med denne. Utrolig drøy er den også.

Skrevet

Har du både shampo og balsam/hårkur i samme serie? Noen shampoer skal ikke brukes sammen med andre merker, da det kan føre til at det legger seg et belegg utenpå håret. Vet ikke om det kan ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Hvorfor i alle dager bytter du ikke merke? Det er jo helt tydelig at du ikke bør bruke den du bruker, håret sier jo klart i fra om det

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har brukt hårspray fra Osis (fra frisøren) har vært så fornøyd med den. Men må tydeligvis bytte til en annen for en stund.

Men jeg skal iallefall kjøpe meg en rense shampo til uka, skal se om jeg finner den fra Redken på smart club.

Skrevet

Også veldig fornøyd med Redken Hair cleansing creme. Men bare ett lite spørsmål, skal den være så tykk i konsistensen. Er så uvanlig i forhold til vanlig shampoo. Gjør jo ingenting, men bare lurer, det er ikke noe feil med shampoen liksom? :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Min er også tykk, nesten som en stylingkrem. Så jeg tror den skal være sånn, rett og slett. :)

Skrevet

Min var også tykk, nesten litt seig.

Skrevet

Bumble and Bumble har en shampo som skal brukes en gang i uken for å rense ut galskapen. Tror den heter som passende "Sunday shampoo" oder etwas...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...