Gjest WencheBa Skrevet 2. april 2003 #1 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Hjelpe meg, xen min slo opp med meg for snart ett år sidan. Vi har eit barn i lag, ei lita jente på 1 år. Og eg klarer rett og slett ikkje sleppe taket på han, eg elskar han for mykje til det. Enda han av og til behandlar meg som drit. Vennane mine sei eg skal tenke framover, dei tar meg med på festar for og sjekke mannfolk og greier. Men det einaste eg gjer er og sitte og sjå ut i mengda etter xen. Eg har hatt mange forhold før, men dei har aldri vert sånn før. Eg har kanskje hatt 1 liiiiten sorg før liksom. Men eg veit ærleg talt ikkje korleis eg skal komme ut av ditta her eg. Eg seier til folk at det er gått over, men det er langt i frå sannheta. Eg sitter heime for tida, i koseklea mine og leser tegneseriar når eg har tid. Ganske patetisk spør du meg. Eg er kun 20 år.... Er det rett og slett noke som hjelper??? Eg har prøvd og ikkje tenke på det, kanskje sjå på guttar (boring) leige komifilmar, lese.... Ett eller annna. Henger la med kompisane mine når eg har tid. Xen seier at eg ikkje er pen at eg ikkje er atraktiv osv... Men vennane mine meinar han er ein dust, som kun prøvar og få sjølvtillit ved og trakke på andre... Så eg er laaaangt der nede... :evil: ER DET NOKE SOM HJELPER, TRENGER ERFARINGAR FRÅ BÅDE JENTER OG GUTAR!! På forhånd takk!! Make love and peace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2003 #2 Del Skrevet 2. april 2003 Ta det helt med ro du, jeg har og hatt en meget dyp kjærlighetssorg og trodde aldri jeg kom over han, det jævligste som fins i verden er kjærlighetssorg, i hvertfall et av de jævligste tingene man kan oppleve. Du skal ikke stresse med at du ikke har kommet over ham, tro det eller ei og bare le, så tok det meg 4-5 år , kanskje 6 år og komme helt over exen min, så du er ikke unormal i hvertfall! Du trenger tydeligvis fred og ro, ikke tenk på at nå må du høre på venninne dine for de har rett, eller tenke at du er unormal. Nei ta den tiden det tar for at sorgen skal slippe taket på deg, og sjela di, for det vil den gjøre med tiden, uansett hvor høyt du har elsket personen. Det kan gå i rykk og napp. Vær tålmodig og bygg opp din selvtillit og trygghet på deg selv, og våkn opp hver dag med å si til deg selv at du er vakker, livet er herlig osv... og smiiiil stort, jselv om du ikke føler for det! Dette innstiller hjernen din til å produsere lykkehormoner, og du vil føle deg bedre på alle måter. Lær deg selv å kjenne, og gråt ut de dagene du føler for det, ja gjerne så mye at du ikke har flere tårer igjen, og ett steg i riktig retning kommer den dagen du ikke forstår hva du griner for! det oppdaget jeg, og det var en merkelig men deilig følelse av at kroppen jobber for at du skal få det bedre! lykke til! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Been there, done that... Min første kjærlighet - som jeg var sammen med i ett år fra jeg var 16 til jeg var 17, sørget jeg over i 3 år... Og så våknet jeg rett og slett en dag og merket at jeg ikke elsket han lenger. Det var utrolig frigjørende og deilig, det må jeg si. Så trøsten til deg blir altså at dette kommer til å gå over, 100% garantert, men du må være forberedt på at det kan ta laaang tid. Men plutselig så våkner du en dag, og og ser at himmelen er blå og solen skinner La det ta den tiden det tar, det er ikke for ingen ting at det finnes et uttrykk som heter "Tiden leger alle sår", selv om jeg forstår at du ikke tror på det akkurat nå. Det kommer til å ordne seg på sikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. april 2003 #4 Del Skrevet 2. april 2003 Det er sant: Tiden leger alle sår. Noen prøver å bli sammen med en ny, men det fungerer ikke før man har kommet over det. Min første store kjærlighet gjorde det slutt med meg, og jeg sørget fryktelig lenge, prøvde å være sammen med andre, men det fungerte dårlig. Helt til en dag: jeg var småforelsket i en ny gutt, x ringte og ville at vi skulle forsøke på nytt, og jeg hørte meg selv si: vet du hva, jeg kan ikke jeg!! Det var en deilig følelse!! Så: Håper den dagen kommer til deg, om ikke i dag, så kanskje neste uke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå