Gjest JM Skrevet 8. september 2007 #1 Skrevet 8. september 2007 Har lest litt tråder her angående prostitusjon, og det virker som om menn og kvinner har veldig forskjellig syn på dette. Med unntak begge veier selvfølgelig. Når skiller tankerekken seg for menn og kvinner? Klarer bare å se jentesiden.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Jenter har kanskje lettere enn en del gutter for å sette seg inn i ting som angår jenter? F.eks. når det er snakk om seksuell vold, som oftest rammer jenter, så er det kanskje naturlig at de føler ekstra sympati siden de kan føle det mer på kroppen hvordan det ville være? Det kan kanskje være vanskeligere for en gutt å sette seg inn i hvordan det er at ens kropp blir utnyttet, siden det er litt mer fjernt fra dere virkelighet? Vil nå likevel håpe og tro at de aller fleste gutter også har et sunt syn på prostitusjon.
Gjest Pax Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Om man setter seg litt inn i det, tror jeg de fleste vil synes at det er forkastelig. Jeg kjenner en prostituert (ser ut som en helt vanlig, søt jente kan ikke se det på henne), og det hun forteller om ting som hun har opplevd gjør meg kvalm.
Gjest JM Skrevet 9. september 2007 #4 Skrevet 9. september 2007 Det jeg lurer på er hvorfor mange ikke klarer å se denne siden av prostitusjon. Hvordan det er maktmisbruk og overgrep. Hvorfor klarer ikke de å sette seg inn i hvordan det er? Skal ikke jeg si noe, for jeg skjønner jo ikke den andre siden av saken.
Gjest Pax Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Det jeg lurer på er hvorfor mange ikke klarer å se denne siden av prostitusjon. Hvordan det er maktmisbruk og overgrep. Hvordan kan du vite at de ikke gjør det? Det er nok motsetningene vi legger mest merke til, men det trenger ikke bety at alle dermed tenker slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå