Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med Reductil?

Hvor mye gikk dere ned, og over hvor lang tid?

Bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjertebank og insomnia. Munntørrhet, ingen matlyst. Jeg spiste ikke nok mat. Gikk selvsagt ned i vekt da. 15 kg på 6 mnd.

Anbefaler vel egentlig å legge om livsstilen slik at man ikke går opp i vekt igjen.

sjekk ut www.tenkslank.no

Der fikk jeg hjelp til mitt vekttap:O) Det sitter i toppen!

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann. Jeg har gått på reductil i nesten 2 mnd. Måtte slutte pga forstoppelse. Gikk ned ca 4 kg. Men i den tiden trente jeg ganske mye og, så vet faktisk ikke hva som gjorde utslaget;)

Tabelettene kjøpte jeg på ferietur i syden,. De funker kanskje for mange, men jeg syntes at bivirkningene ikke var å leve med. Men men, vi er jo så forkjellige. :)

Skrevet
Hjertebank og insomnia. Munntørrhet, ingen matlyst. Jeg spiste ikke nok mat. Gikk selvsagt ned i vekt da. 15 kg på 6 mnd.

Anbefaler vel egentlig å legge om livsstilen slik at man ikke går opp i vekt igjen.

sjekk ut www.tenkslank.no

Der fikk jeg hjelp til mitt vekttap:O) Det sitter i toppen!

Hei,hvor lenge gikk du på reductil før du begynte og ta av?

jeg har brukt de i snart 3 uker og har verken mindre apetitt eller kjent noe annet utenom bivirkninger som forsvant etter et par dager...Ganske håpløst :gråte:

Skrevet
Hei,hvor lenge gikk du på reductil før du begynte og ta av?

jeg har brukt de i snart 3 uker og har verken mindre apetitt eller kjent noe annet utenom bivirkninger som forsvant etter et par dager...Ganske håpløst :gråte:

Ikke gi opp enda, se en mnd til, men ikke alle reagerer på det. Dessverre virker det ikke på alle.

Skrevet
Ikke gi opp enda, se en mnd til, men ikke alle reagerer på det. Dessverre virker det ikke på alle.

Ja,jeg får gi det en stund til...men er det noen som har erfart det samme med reductil?At det kan gå så lenge før en merker virkning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...