Gjest Alou Skrevet 7. september 2007 #1 Del Skrevet 7. september 2007 ...og derfor lurte jeg på om noen hadde noen tips. Helst en morsom film. Vil le litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 8. september 2007 #2 Del Skrevet 8. september 2007 Tror filmatiseringen av Erlend Loes Tatt av kvinnen hadde premiere denne helgen. Har ikke sett den, men har lest boka og den er vittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest su querida Skrevet 8. september 2007 #3 Del Skrevet 8. september 2007 Knocked Up er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. september 2007 #4 Del Skrevet 8. september 2007 Selv skal jeg snart gå og se 'Hairspray' og 'Shrek den tredje'. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. september 2007 #5 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg syns "Knocked up" var kjedelig. Hadde noen morsomme øyeblikk, men det ble litt langdrygt. "Tatt av kvinnen" har jeg derimot store forhåpninger til, bl.a. pga. de tre skuespillerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 9. september 2007 #6 Del Skrevet 9. september 2007 Tror filmatiseringen av Erlend Loes Tatt av kvinnen hadde premiere denne helgen. Har ikke sett den, men har lest boka og den er vittig. Har hørt/lest litt om denne, og den ser lovende ut. Hadde den ikke akkurat premiere? *sjekker kinoprogram* Selv skal jeg snart gå og se 'Hairspray' Den har jeg også hørt litt om. Venninnen min hadde vært på den forrige helg og det hadde visst vært sikkerlig stemning i kinosalen. Meeen, vet ikke helt om det er min type film?! Kanskje jeg får meg en god latter likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå