Debra Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 gleder meg. men hva skal jeg ha på meg og hvordan skal jeg "te" meg..
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Så gøy Det kommer vel ann på hva dere skal gjøre. Du kler deg jo annerledes på en romantisk sykkeltur enn på en middagsdate. Men jeg mener jo at naturlig pyntet er bra løsning. Da kan man føle seg avslappet og "vanlig" samtidig som man viser at man legger litt i daten og vil pynte seg.
Debra Skrevet 7. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2007 skal ut å spise. høres veldig hyggelig ut. han er jo ganske kjekk ogå
Gjest catchilicat Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Jeans og en pyntet topp- pumps. Tror ikke det kan bli veldig feil.
Gjest Tweek Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Hva er din stil til vanlig? Går du i kjoler til vanlig av og til kan du jo ta på deg en sånn. Selv er jeg ikke fan av overpynting til date. Det er jo "bare" et romantisk møte. Jeg kunne gjerne tatt på en fin bukse og gjerne en bluse/fin topp og kanskje en fin cardigan o.l over. Tatt på fine pumps og gjerne litt store øredobber eller noe som ser fine ut. Og sminket og stelt håret mitt fint.
Gjest Alou Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Jeans og en pyntet topp- pumps. Tror ikke det kan bli veldig feil. Stemmer for dette. Men, som Tweek sier, så kommer det jo an på hvordan stil du har. Det finnes mange fine kjoler i butikkene om dagen som verken er for pyntet eller for hverdagslige. Trenger ikke koste skjorta heller. Noen fine pumps, en søt bollero og passende smykker til, så har du et fint antrekk. Kos deg på date. :love:
Gjest *smak* Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 Jeg ville absolutt tatt på meg noe jeg trives i, da vil du føle deg komfertabel. Det er viktig å føle seg vel! Ellers vil jeg ønske deg lykke til og nyt daten! :love:
Gjest Alou Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg ville absolutt tatt på meg noe jeg trives i, da vil du føle deg komfertabel. Det er viktig å føle seg vel! Det er VELDIG sant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå