Livets datter Skrevet 2. april 2003 #1 Skrevet 2. april 2003 Er det noen som har prøvd karaoketaxi? Ser definitivt ganske moro ut.
Malou Skrevet 2. april 2003 #2 Skrevet 2. april 2003 Nei, har ikke prøvd, men det høres unektelig morsomt ut ja, og ikke minst en anelse harry... Jennifer
Livets datter Skrevet 2. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2003 Jo, men "harry" trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Noen ganger kan det være ordentlig morsomt å være "harry".
Malou Skrevet 2. april 2003 #4 Skrevet 2. april 2003 Jeg er helt enig med deg jeg livets datter. Harry kan absolutt være morsomt noen ganger, så lenge man ikke gjør det til en livsstil. :blunke: Jennifer
Ruby Skrevet 2. april 2003 #5 Skrevet 2. april 2003 Tøft det, heldigvis slipper jeg å leie utstyr, da mannen min overrasket meg med mitt eget karaokeanlegg! Så nå gauler jeg løs hjemme i stua! Noen som vil være med?
Malou Skrevet 2. april 2003 #6 Skrevet 2. april 2003 Tøft det' date=' heldigvis slipper jeg å leie utstyr, da mannen min overrasket meg med mitt eget karaokeanlegg! Så nå gauler jeg løs hjemme i stua! Noen som vil være med? [/quote'] Høres unektelig morsomt ut og passende harry Jeg er med jeg! *prøve gauler* Jennifer
Gjest care Skrevet 2. april 2003 #7 Skrevet 2. april 2003 Må i så fall være i forbindelse med et vorspiel, og vi må nok være ganske så bedugget....
Skusla Skrevet 2. april 2003 #9 Skrevet 2. april 2003 Hehe, kunne godt tenkt meg å prøve det..... :D ' Men bedugget, definitivt litt bedugget!!! Ok, Ruby, karaoke fest hos deg snart da????? :D
Gjest Mzfire Skrevet 2. april 2003 #10 Skrevet 2. april 2003 Det hadde vært kjempe moro. Hehe jeg elsker å synge jeg . Har aldri prøvd det hjemme før :D
Eowyn Skrevet 2. april 2003 #11 Skrevet 2. april 2003 Så noe om det på tv for ikke så lenge siden. Hihi, stakkars taxisjåfører da
choop Skrevet 2. april 2003 #12 Skrevet 2. april 2003 :D Jeg har prøvd karaoke-taxi,og ja..det er utrolig festelig. Spesielt etter et vått vorspiel. Hele bussen synger med,og alle er så "fine i farta" at ingen hører om stemmen i mikrofonene er falsk eller ren
Livets datter Skrevet 3. april 2003 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2003 Tøft det' date=' heldigvis slipper jeg å leie utstyr, da mannen min overrasket meg med mitt eget karaokeanlegg! Så nå gauler jeg løs hjemme i stua! Noen som vil være med? [/quote'] Jeg, jeg, jeg VIL være med! Har alltid hatt lyst til å synge karaoke, men har feiga ut :oops:
Musemor Skrevet 3. april 2003 #14 Skrevet 3. april 2003 Vi tok en på vei fra vorspiel en gang, og jeg har aldri hørt ABBAs Dancing Queen blitt sunget så falskt hverken før eller siden
Malou Skrevet 3. april 2003 #15 Skrevet 3. april 2003 Kom på en gang for en 8-10 år siden da jeg og en kamerat :o sang "Dance with somebody" med Whitney Houston... Merkelig at vi ikke fikk tilbud om platekontrakt :blunke: Jennifer
Ruby Skrevet 5. april 2003 #16 Skrevet 5. april 2003 *Inviterer herved til karaokeparty i Gullepleskogen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå