Gå til innhold

KARAOKE-TAXI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke prøvd, men det høres unektelig morsomt ut ja, og ikke minst en anelse harry... :ler:

Jennifer

Skrevet

Jo, men "harry" trenger ikke nødvendigvis å være negativt. Noen ganger kan det være ordentlig morsomt å være "harry".

Skrevet

Jeg er helt enig med deg jeg livets datter. Harry kan absolutt være morsomt noen ganger, så lenge man ikke gjør det til en livsstil. :blunke:

Jennifer

Skrevet

Tøft det, heldigvis slipper jeg å leie utstyr, da mannen min overrasket meg med mitt eget karaokeanlegg! Så nå gauler jeg løs hjemme i stua! Noen som vil være med? :lol:

Skrevet
Tøft det' date=' heldigvis slipper jeg å leie utstyr, da mannen min overrasket meg med mitt eget karaokeanlegg! Så nå gauler jeg løs hjemme i stua! Noen som vil være med? :lol:[/quote']

Høres unektelig morsomt ut og passende harry :ler: Jeg er med jeg! :P

*prøve gauler*

Jennifer

Skrevet

Må i så fall være i forbindelse med et vorspiel, og vi må nok være ganske så bedugget.... :ler:

Skrevet

Sikkert morsomt på vei til byen det! :ler:

Skrevet

Hehe, kunne godt tenkt meg å prøve det..... :D '

Men bedugget, definitivt litt bedugget!!! :ler:

Ok, Ruby, karaoke fest hos deg snart da????? :D

Gjest Mzfire
Skrevet

Det hadde vært kjempe moro. Hehe jeg elsker å synge jeg . Har aldri prøvd det hjemme før :D

Skrevet

Så noe om det på tv for ikke så lenge siden. Hihi, stakkars taxisjåfører da :ler:

Skrevet

:D Jeg har prøvd karaoke-taxi,og ja..det er utrolig festelig. Spesielt etter et vått vorspiel. Hele bussen synger med,og alle er så "fine i farta" at ingen hører om stemmen i mikrofonene er falsk eller ren :lol:

Skrevet
Tøft det' date=' heldigvis slipper jeg å leie utstyr, da mannen min overrasket meg med mitt eget karaokeanlegg! Så nå gauler jeg løs hjemme i stua! Noen som vil være med? :lol:[/quote']

Jeg, jeg, jeg VIL være med! Har alltid hatt lyst til å synge karaoke, men har feiga ut :oops:

Skrevet

Vi tok en på vei fra vorspiel en gang, og jeg har aldri hørt ABBAs Dancing Queen blitt sunget så falskt hverken før eller siden :hoho:

Skrevet

Kom på en gang for en 8-10 år siden da jeg og en kamerat :o sang "Dance with somebody" med Whitney Houston... :ler: Merkelig at vi ikke fikk tilbud om platekontrakt :blunke:

Jennifer

Skrevet

*Inviterer herved til karaokeparty i Gullepleskogen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...