kariaris Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Min samboer og jeg sliter ganske masse med dette å være nær hverandre. Han er av den mening at det er en kvinnes oppgave å puske og ta på han, mens jeg vil gjerne at han skal ta mere på meg. Jeg kan heller ikke ta opp sånne ting med han uten at han føler at jeg angriper han, og han går rett i forsvar. Dette går utover forholdet vårt, for jeg trekker meg og unna han- er redd for å bli avvist. Er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan gå frem for å få dette til å bli litt bedre? Er det jeg som er for nærtakende?
caso Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 (endret) Min samboer og jeg sliter ganske masse med dette å være nær hverandre. Han er av den mening at det er en kvinnes oppgave å puske og ta på han, mens jeg vil gjerne at han skal ta mere på meg. Jeg kan heller ikke ta opp sånne ting med han uten at han føler at jeg angriper han, og han går rett i forsvar. Dette går utover forholdet vårt, for jeg trekker meg og unna han- er redd for å bli avvist. Er det noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan gå frem for å få dette til å bli litt bedre? Er det jeg som er for nærtakende? Det er vel begges "oppgave" å ta på hverandre? Ta på han når du har lyst, så får han ta på deg når han har lyst. Folk er skapt forskjellig. Noen er overkosn'e, noen har kose-fobi. Fint lite å gjøre noe med desverre. Endret 8. september 2007 av caso
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. september 2007 #3 Skrevet 8. september 2007 Vi har det på samme måte om det er noen trøst. Han er flink til å kysse på meg og sånn, men ikke å pjuske,kose med håret,nakken,ryggen og lignende. Det er det kun jeg som gjør på han. Jeg gjør det automatisk, for jeg liker det veldig godt, men hos han så faller det vel ikke naturlig
caso Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Vi har det på samme måte om det er noen trøst. Han er flink til å kysse på meg og sånn, men ikke å pjuske,kose med håret,nakken,ryggen og lignende. Det er det kun jeg som gjør på han. Jeg gjør det automatisk, for jeg liker det veldig godt, men hos han så faller det vel ikke naturlig Må vel inrømme at jeg er akkurat som mannen din Får ingenting ut av å pjuske og kose, det er nesten litt ubehagelig i lengden. Når jeg gjør det, så blir det max 5 minutter i alle fall. Takker meg til kyss, klem og ligge i ro i armkroken.
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Må vel inrømme at jeg er akkurat som mannen din Får ingenting ut av å pjuske og kose, det er nesten litt ubehagelig i lengden. Når jeg gjør det, så blir det max 5 minutter i alle fall. Takker meg til kyss, klem og ligge i ro i armkroken. Ja men han liker det når jeg gjør det på han da, men han vil ikke gjøre det selv på meg. Savner å bli pjusket i håret iallefall bare litt..men nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå