Arielle Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Vet du noen? Og ja, jeg vet om stoff og stil
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Stoff og stil i drammen, mener jeg også har en nettbutikk, den er kjempebra og billig
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. september 2007 #5 Skrevet 9. september 2007 Jeg syns stof2000 har mye fint. Man må riktignok betale toll hvis man bestiller for mer enn 200 kroner, men syns ikke prisene på selve stoffene er så gale.
Gjest Anonymica Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Søk på internett etter Desiree`s Lappeteknikk. Kjempeutvalg og god service. Internettbutikk.
kamela Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Vet ikke hva du skal bruke det til, men du finner noe på www.jotex.no.
Grooo Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Vet du noen? Og ja, jeg vet om stoff og stil Hva er du ute etter da? Lappestoffer? Stoff til brudekjole? Til gardiner? Til klær???
Arielle Skrevet 16. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2007 (endret) Hva er du ute etter da? Lappestoffer? Stoff til brudekjole? Til gardiner? Til klær??? Egentlig alt mulig. Men sånn akkurat nå er jeg på utkikk etter stoff til å sy vognpose og Mei-Tai. Et fargerikt barnestoff til å ha inni posen feks... Endret 16. september 2007 av Arielle
Fru Fomle Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 Noen linker sakset fra syforum.net: www.olgasoldeboern.dk/shop/default.asp (Marimekkostoff) www.interieur-aarhus.dk/shop/ (Marimekkostoff) www.fabricandart.com (Marimekkostoff) http://store.txtlart.com/index.html (Marimekkostoff) www.clothkeeper.com www.thaisilks.com www.hartsfabric.com www.wazoodle.com (Stoff, sytilbehør, sender mønster portofritt til Norge) www.michas-stoffecke.de www.fjoelner.dk www.fabricattic.com www.heartofdixiequiltshop.com/ www.housefabric.com/ www.retrodepot.com www.solarveil.com www.ebay.com www.fabric.com www.denverfabrics.com www.fabricparadise.com www.voguefabricstore.com www.designfordelight.nl www.diapershop.com www.maldenmillsstore.com www.shelby.fi www.cabbagerosequilting.com/ www.sewmamasew.com/index.php www.ciaspalette.com/categories/designer.html www.reprodepotfabrics.com/ www.gloriouspatchwork.com/merchant/store.htm http://shop.stuff-it.dk/ www.smaatekstiler.dk www.bugfabric.com www.quiltersquarter.com/ Har ikke handlet fra noen av dem selv, men har handlet stoff på ebay. Ellos har også litt metervare (bla cord), ellers er sengesett fra Kid, Jysk osv en "slager" hvis du skal sy vognpose.
Arielle Skrevet 17. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2007 Noen linker sakset fra syforum.net: www.olgasoldeboern.dk/shop/default.asp (Marimekkostoff) www.interieur-aarhus.dk/shop/ (Marimekkostoff) www.fabricandart.com (Marimekkostoff) http://store.txtlart.com/index.html (Marimekkostoff) www.clothkeeper.com www.thaisilks.com www.hartsfabric.com www.wazoodle.com (Stoff, sytilbehør, sender mønster portofritt til Norge) www.michas-stoffecke.de www.fjoelner.dk www.fabricattic.com www.heartofdixiequiltshop.com/ www.housefabric.com/ www.retrodepot.com www.solarveil.com www.ebay.com www.fabric.com www.denverfabrics.com www.fabricparadise.com www.voguefabricstore.com www.designfordelight.nl www.diapershop.com www.maldenmillsstore.com www.shelby.fi www.cabbagerosequilting.com/ www.sewmamasew.com/index.php www.ciaspalette.com/categories/designer.html www.reprodepotfabrics.com/ www.gloriouspatchwork.com/merchant/store.htm http://shop.stuff-it.dk/ www.smaatekstiler.dk www.bugfabric.com www.quiltersquarter.com/ Har ikke handlet fra noen av dem selv, men har handlet stoff på ebay. Ellos har også litt metervare (bla cord), ellers er sengesett fra Kid, Jysk osv en "slager" hvis du skal sy vognpose. Myyyye fint
Wildy Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Oj, her var det mange fine linker! Takk så mye, her kommer jeg til å kose meg i mange timer!
Arielle Skrevet 19. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. september 2007 Kom gjerne med flere, hvis det er noen som vet noen sider. Får aldri for mange
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Kom gjerne med flere, hvis det er noen som vet noen sider. Får aldri for mange Jeg har flere gange bestilt stof fra FJØLNER og det har været kjempefint og de har god service. De trekker fra momsen, når man bestiller fra Norge.
Bex Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Dette har jeg lurt veldig på også, så tusen takk for mange gode linker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå