Gjest Diorgirl Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Er på jakt etter en perfekt maskara, og er det noen som har prøvd den ? Jeg har forskjellig lengde på vippene ..så jeg må ha en som kan gi lengde. Noen anbefalinger ?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 likte ikke denne mascaraen i det hele tatt...den drysset som et gammelt juletre, og ga veldig dårlig lengde.
Rexina Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 (endret) Mens vi er inne på lengde: Sist jeg var i Taxfree'en spurte jeg en jente som jobbet der med PERFEKTE vipper om den ultimate maskaraen og det fikk jeg virkelig av henne! Den er fra Guerlain og heter Maxi Lash (Extreme Volume Mascara), men den gir vipper med skikkelig volum, lengde og bøy. Med Lancomes maskaraer bruker jeg lang tid på å få et bra resultat, med denne er det to sveip med børsten. Dne første maskaraen som har gitt meg WOW-effekt. Fikk helt skjokk første gang jeg tok den på. Endret 3. oktober 2007 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå