maccie Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hei! Leste et sted at store svingninger og ikke en tydelig stigning kunne tyde på at man ikke hadde eggløsning. Har akkurat startet å tempe (kun gjort det i åtte dager..), men foreløpig ligger tallene mellom 36.61 og 36.88, sånn ca. annen hver dag høyt og lavt. Er det noen som kan noe om dette og vet om dette er store svingninger? Eller om dette trenger å bety noe i det hele tatt? Skjønner at jeg ikke skal se på hvert enkelt mål, men kurven i sin helhet, men allikevel..
Chiquita Skrevet 8. september 2007 #2 Skrevet 8. september 2007 Hei! Leste et sted at store svingninger og ikke en tydelig stigning kunne tyde på at man ikke hadde eggløsning. Har akkurat startet å tempe (kun gjort det i åtte dager..), men foreløpig ligger tallene mellom 36.61 og 36.88, sånn ca. annen hver dag høyt og lavt. Er det noen som kan noe om dette og vet om dette er store svingninger? Eller om dette trenger å bety noe i det hele tatt? Skjønner at jeg ikke skal se på hvert enkelt mål, men kurven i sin helhet, men allikevel.. Du bør nok tempe litt lengre for å si noe om dette. De første dagene/den første syklusen kan være litt ustabil, siden man da jobber litt med å komme inn i tempe-rutinen, og dette kan føre til svingende temperaturer. Men igjen - jeg vil ikke si dette er kjempestore svingninger nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå