Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert, og en smule provosert, over en tråd på Graviditet, om "In-gjengen" på KG, lurer jeg på om det finnes en sånn gjeng her inne? Og føler DU deg på noen måte forbigått, mislikt eller alene på forumet? Eller synes du det er/var vanskelig å bli kjent med andre her inne?

Jeg er bare umåtelig nysgjerrig jeg :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne vist hvem gjest mente var in-gjengen jeg. De to han har nevnt i tråden er jo ikke en gjeng akkurat :ler: men det blir vel en ulovlig persondebatt kanskje.. :roll:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg tror In-gjengen er de som er her på daglig basis og poster mange innlegg hver eneste dag. Det dreier seg om en ganske stor gruppe mennesker hvis jeg har forstått Gjest rett.

Minnie

Skrevet

Ja hvis det er det han mener er det mange å velge i :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Ja hvis det er det han mener er det mange å velge i :ler:

Kan ikke skjønne at det ikke er det han mener. Vi er jo ganske mange her på daglig basis og selv om jeg er en av de han uten tvil sikter til så er det mange andre også som poster like mye som jeg.

Minnie

Skrevet

Uansett In-gjeng eller ikke, jeg ble iallefall godt mottatt her da jeg kom ramlende inn på KG for et halvår siden. Har aldri vært noe problem å bli kjent med de som har vært her lenger enn meg, eller med de som har kommet etter for den saks skyld. Selv om det er hissige toner her til tider synes jeg folk er utrolig kjekke her inne :D

Skrevet

Ser ikke problemet jeg for å være ærlig... Dersom man har stor kontaktflate får man da mer respons? En tom, "kun for å være høflig gratulasjon" er da ikke verd noe? Bedre da med en grattis fra folk en har hatt kontakt med?- Og da må man skrive en stund da....

Eller er jeg helt på feil jorde nå?...

Dessuten har jeg rimelig mange innlegg nå, men får ikke så mye oppmerksomhet at det gjør noe like vel... :wink:

Forøvrig burde vel de som har 3-4000 innlegg bli kalt for hyperaktive brukere... :ler: Hadde ikke det vært noe Minnie?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Forøvrig burde vel de som har 3-4000 innlegg bli kalt for hyperaktive brukere... :ler: Hadde ikke det vært noe Minnie?

Eh..jo, egentlig. Vi skulle forhørt oss med Gry om hun kunne legge inn flere grader for brukerstatusen. Så vidt jeg husker blir du Superaktiv når du har passert 600 innlegg- noe som er forsvinnende lite i forhold til 3-4 tusen.

Minnie

Gjest gjest1
Skrevet

Har vi en in-gjeng? Fortell, fortell. Kan man melde seg inn der som i "pærebrus-klubben" :ler:

Ser ikke helt problemet ,har vanket her i ca 1 1/2 år og skjønner jo at andre har mer kontakt med hverandre enn de har med meg.

Ærligtalt gjør det ikke meg noe. Det er jo bare å kaste seg ut i diskusjoner og da får man respons.

At jeg ikke får mange kose og klemme tråder er ikke noe jeg savner, og ikke har jeg flagget bursdagen min heller.

Hvis man ikke gir noe av seg selv kan man ikke forvente noe tilbake.

Skrevet
Har vi en in-gjeng? Fortell, fortell. Kan man melde seg inn der som i "pærebrus-klubben" :ler:

Hva er "Pærebrus-klubben"?

Om vi ikke har en "in-gjeng" er det jo ikke værre enn og lage en!

Men.......det blir kanskje litt eh....teit??

Gjest gjest1
Skrevet

"Pærebrus- gjengen" er "engle-klubben" på snikk snakk.

Og der kan alle være med, bare send en søknad og si hvilken tittel du vil ha.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg er def. ikke med i In-gjengen, jeg står heldigvis på egne ben og trenger ikke "støtte" fra bestemte andre brukere for å hevde meg. Jeg trenger heller ikke starte div. klubber heller :ler:

Men støtte fra enkelt brukere er selvsagt hyggelig. Har inntrykk av at det er mest klikking på Graviditet og Snikk-Snakk.

Minnie

Gjest indiangranny
Skrevet
Jeg er def. ikke med i In-gjengen, jeg står heldigvis på egne ben og trenger ikke "støtte" fra bestemte andre brukere for å hevde meg. Jeg trenger heller ikke starte div. klubber heller :ler:

Men støtte fra enkelt brukere er selvsagt hyggelig. Har inntrykk av at det er mest klikking på Graviditet og Snikk-Snakk.

Minnie

hei Minnie

En er seg selv nærmest hvis du skjønner hva jeg mener,og det som florer på graviditet er helt naturlig at de klikker seg der inne de er jo i samme bås og er usikre på hva de skal igjenom de neste 9 måneder.

Jeg husker selv hvrdan det var å gå gravid,og ikke viste noe og kroppen var i stor forandring.Det går en nemesis gjennom livet at alle får sitt en dag og da er det godt å ha noen å støtte seg til enten det er her eller i RL.

Jeg vil heller at Kg skal være et hyggelig sted for alle brukere om de heter indianlady eller Minnie. :sjarmor: Det var ikke noe kritikk av deg Milla så jeg håper at du ikke tror det.Ha en fin dag :ler:

hilsen fra en gammel dame

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Helt i orden Indian- men kan du ikke kalle meg Minnie fra nå av :ler:

Minnie

Gjest indiangranny
Skrevet
Helt i orden Indian- men kan du ikke kalle meg Minnie fra nå av :ler:

Minnie

Helt i orden Minnie,gammel vane vond å vende heter det jo :ler: Eller skal jeg skylde på Tasteleif :hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har snakket om koseklubben i mange måneder.

Skrevet

Hva med oss som er her daglig, men som ikke poster i ett kjør? Er vi ut-gjengen? Trodde ikke jeg var med i noen av klubbene her, men da er jeg kanskje det :D ? HEYHEY, kanskje første medlem til og med!! For en hederstittel! "Første UT´er".. :o Noen som vil være andre UT´er? Klubben for oss som er her hele tiden, uten å vises stort? For oss som ikke synes vi kjenner de andre godt nok til å dele ut klemmer og koser i hytt og gevær, og som heller ikke får noen selv? Eller kanskje det er bare meg.. :lol: I så fall vil jeg være med i In-gjengen..

-siina-

Skrevet

Har vært her omtrent daglig siden høsten 2000 og medlem (på gamleforum) siden januar 2001. "Kjenner " derfor mange av de faste brukerne, men har rett og slett ikke kapasitet til å poste "i ett kjør". (Takk til dem som gjør det- hadde jo ikke vært noe KG uten dem!)

Siden behovet for å gi cyberklemmer og ha cybervenner heller ikke er overveldende, så er jeg helt fornøyd med å være i en eventuell "utegjeng", hvis det er så om å gjøre å være i en gjeng.

Koser meg med lesingen, jeg, og slår til innimellom med noen innlegg. Sånn er det med den saken.

Tipper det er mange flere som oss, Siina!

Gjest *anonyma*
Skrevet
Hva med oss som er her daglig, men som ikke poster i ett kjør? Er vi ut-gjengen? Trodde ikke jeg var med i noen av klubbene her, men da er jeg kanskje det :D ? HEYHEY, kanskje første medlem til og med!! For en hederstittel! "Første UT´er".. :o Noen som vil være andre UT´er? Klubben for oss som er her hele tiden, uten å vises stort? For oss som ikke synes vi kjenner de andre godt nok til å dele ut klemmer og koser i hytt og gevær, og som heller ikke får noen selv? Eller kanskje det er bare meg.. :lol: I så fall vil jeg være med i In-gjengen..

Dette hørtes ut som en gjeng for meg. Jeg er heller ikke så avhengig av kos og klem på nettet så jeg vil gjerne være med.

Gjest Donna
Skrevet

Hm ...gruble .........

Jeg har i blant sittet med følelsen av at det er en eller flere "klikker" her inne .......Særlig etter jul .......kan ikke helt sette fingeren på hvem det dreier seg om ...husker ikke alle nickene ...men man merker seg jo når det er de samme som ofte debaterer med hverandre ...skriver på personlige meldinger og sender roser ........

Hvor jeg selv er midt oppe i alt dette vet jeg ikke helt ........jeg er liksom bare her jeg da ....passerte femtehundre innlegg for en tid tilbake så jeg har jo tydeligvis utbytte av å være her og bruker mye tid her...... har prøvd nå i det siste å begrense det ...men da går man straks glipp av så mye ....masse persondebatter og slikt ...og så henvises det senere til de ..og så har man ikke peiling ......mulig det som kalles å være avhengig ...( :oops: ) men uansett ...nå skal jeg ta meg sammen og begrense tiden på KG ....

(og det har jeg tenkt hele kvelden ..men sukk sitter her ennå ..det er jo så mye å sette seg inn i etter en lang tid nesten uten KG :oops: )

synes kg stort sett er et fint sted jeg ...er fint steed å diskutere ..med så mansse ulike erfaringer og livssyn og personligheter samlet på ett brett .....det er nesten umulig å ikke få hjelp når man lurer på noe ... :wink:

nå skal jeg lage ett innlegg om å bli gammel ...egentlig derfro jeg gikk inn på generell debatt ..men så var det så mye nytt der som jeg måtte lese først *ler*......og sannelig ble det et uhyre langt innlegg denne gangen også ......sukk ......men NU runder jeg av .... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...