Gå til innhold

Sex annenhver dag

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl ikke innlogget
Skrevet

Av og til får jeg inntrykk av at alle her inne har enten 1) sex annenhver dag, 2) sex hver dag, eller 3) sex enda hyppigere.

Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå hvordan dere har tid til det? Har alle her en 8-4 jobb 5 ganger i uken, og er sammen hver kveld?

Eller setter dere av tid? mandag, onsdag og fredag sex på timeplanen fra kl 21 og utover

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det i prøveperioden, men bare rundt EL, og det er fordi vi stort sett legger oss samtidig hver kveld, og er glad i å være hjemme begge to. Men, bevares, hadde ikke skippa andre ting jeg hadde lyst til for det altså :sjenert:

Skrevet

Nå når vi er prøvere så har vi sex annen hver dag, mest rundt eggløsningen. Ellers kan det godt gå en uke (eller mer) mellom hver gang. :jepp:

Skrevet (endret)

slettet

Endret av MrsP
Skrevet

Man trenger jo ikke å holde på i timesvis hver gang ;)

Skrevet

Tid? 5 minutt før lyset slukkes om kvelden har man da alltid tid til ;)

Gjest Thelma :-)
Skrevet

Før gjorde vi det annenhver dag .. nå er det mer .. ehhh annenhver uke :ler: Nei, ikke så gale - men det kan lett dabbe litt av når man jobber masse og helst vil sove når man har muligheten.

Gjest Allikatt
Skrevet
Av og til får jeg inntrykk av at alle her inne har enten 1) sex annenhver dag, 2) sex hver dag, eller 3) sex enda hyppigere.

Jeg klarer ikke i min villeste fantasi å forstå hvordan dere har tid til det? Har alle her en 8-4 jobb 5 ganger i uken, og er sammen hver kveld?

Eller setter dere av tid? mandag, onsdag og fredag sex på timeplanen fra kl 21 og utover

Hmm, det som er "anbefalt" hvis man vil bli gravid og det som er realiteten er ikke alltid det samme. Det svinger fra måned til måned. Det blir kanskje litt oftere rundt EL-tid, men det jo ikke meningen vi skal drepe oss for å sette barn til verden! Blir det for ofte, er det bare mas og kjas og ikke sex i det hele tatt, bare jobbing (og det er bare 20% sjanse for at man får betalt, hehe).

Det synes jeg ikke det er verdt. Enda ihvertfall. :rødme:

Skrevet

Annenhver dag for meg, eller en kjapp en nå og da, om man har dårlig tid. ja hvorfor ikke? men man må jo prøve å yte litt ekstra da (ja, sånn annenhver-eller hver dag) i EL-perioden.. Er jo ikke SÅ enkelt å bli gravid.. visst.

Gjest Thelma :-)
Skrevet

:ler:

-- ser at jeg har svart feil her .. Vi prøver IKKE å få barn :ler:

Skrevet

Det er ikke noe problem i forhold til tid å ha sex annenhver dag, ikke hver dag heller, for den del.

Om man har energien til det, er en helt annen ting ... :sjenert:

Skrevet

Alt fra hver 3.dag til hver dag og i helgene gjerne flere ganger til dagen. Prøver å være spontane og litt lekne slik at det ikke blir press ut av det, for da blir det ikke bra.

Vi sniker det inn om morgenen før vi går på jobb, tar en dusj sammen, like etter middagen, eller etter litt kos på sofaen. Ingen spesielle mønster i det, tar oss tid når det skulle passe akkurat den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...