Elle Melle Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hvilket merke ville du valgt om du skulle kjøpe deg en ok kondenstørketrommel uten å bruke en halv månedslønn? Har tenkt på en rimelig Miele, AEG eller Bauckhenekt(?), men sistnevnte er ikke så lett å få tak i ser det ut til.
brumma* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Vi har akkurat kjøpt en AEG, og er veldig fornøyd med den. Den ligger vel ganske midt på treet prismessig også.
Oliven Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Miele, aeg, siemens og bosch er gode tyskproduserte merker (ikke de rimligste modellene til de 3 siste da...). Ville gått for en av de. Kjenner bauknekt lite, men vet at elkjøp har whirlpool og expert har bauchneck. Det er whirlpool som har begge. Ville valgt alle de 4 merkene før disse to, men det er hva jeg ville gjort. Selv har vi bosch kondenstrommel og er strålende fornøyde med den.
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Bosch og Siemens er samme saken, bare med forskjellig merke og litt oppdatert utseende. AEG er kvalitet. Miele er ikke.
Bokormen Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Vi har denne fra AEG og er veldig fornøyd med den!
Leeloo Skrevet 8. september 2007 #6 Skrevet 8. september 2007 Jeg har Whirlpool vask/tørk (type AWX6810), og er fornøyd med disse. Vil uansett anbefale å kjøpe en trommel med pumpe slik at dere slipper å tømme vannskuffen. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte AEG, hadde samme pris, men det er mest fordi den så mer fancy ut (alt man bryr seg om *sukk*) ;o) Betalte 10000 til sammen.
Gjest hvitevareselgern Skrevet 8. september 2007 #8 Skrevet 8. september 2007 AEG er kvalitet. Miele er ikke. Hva i all verdens navn og rike er det du har fått i deg
Cupcake Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 Vi har hatt -> denne i noen måneder nå, og er veldig fornøyde.
Elle Melle Skrevet 11. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2007 Vi har denne fra AEG og er veldig fornøyd med den! Valget sto mellom Mieles aller kjipeste modell til 6200 eller denne AEGen til 5500, så da ble det denne. Visstnok en bra maskin!
Bokormen Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Valget sto mellom Mieles aller kjipeste modell til 6200 eller denne AEGen til 5500, så da ble det denne. Visstnok en bra maskin! Ja, vi er som sagt veldig fornøyd Spiller fin melodi når den er ferdig og alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå