Gå til innhold

Vanskelig å danse i denne kjolen? (bilde)

Ebano

Anbefalte innlegg

Siden jeg ikke har fått lov til å ta bilde av kjolen min på noen av butikkene så er jeg litt i tvil. Den har et ganske vidt slep, så jeg frykter at det kan bli litt vanskelig å holde styr på når jeg danser....

Elsker å danse så vil danse litt av hvert inkludert swing i bryllupet mitt og da kan jeg jo ikke ha en ustyrlig kjole.

Jeg mener å huske at kjolen så ca slik ut når jeg prøvde den, altså mulig å kontrollere.

Men Pronovias sine offesielle bilder ser slik ut, og denne ser jo rett og slett enorm ut.

Hva tror dere? Er det mulig å ha det gøy i denne kjolen?

Noen som har giftet seg i den kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er vanskelig å danse i den, men den var nydelig :rødme:

Takk :)

Har prøvd sikkert 50 kjoler, men denne er den eneste jeg har likt.

Endret av Ebano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl ikke innlogget

Kjolen var virkelig utrolig flott!

Jeg hadde selv en Pronovias-kjole med stort slep, og var bekymret for hvordan det skulle gå under valsen.

Syersken lagde en liten dansehempe under slepet bak så jeg kunne løfte opp slepet. På den måten ble ikke noe "i veien" bak da vi skulle danse.

Syerskene kan forøvrig også fjerne en god del av slepet slik at den ikke blir så stor bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at den virkelige kjolen ligner mest på den første og som du sier vil det sikkert ikke bli noe problem med den. Bildene fra produsenten er sikkert stylet slik at de skal se mest mulig glamorøse og dermed har dyttet frem alt som er av slep slik at det ser mer ut.

Tipper jeg da.

Så tror ikke den er noe verre å danse i enn andre brudekjoler.

Kjempe fin kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet med dansingen med min kjole var ikke slepet. Det var at kjolen hadde vidt skjørt og stod mye ut foran. Hadde underskjørt med ringer under + en masset tyll inne i selve kjolen. Så jeg tror ikke det vil bli noe problem å danse med den.

Men swing er kanskje ikke så lett med slep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro du kan regulere litt hvor stor du vil kjolen skal være med underskjørt.

Hvis du prøvde den med lite underskjørt, kan kjolen på det andre bildet virke større pga større underskjørt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebano ikke innlogget

Takk for postive tilbakemedlinger alle sammen. Så koselig at det ikke bare er jeg som synes den er fin.

Man skal ikke ha noe underskjørt under kjolen. Stykket foran er faktisk helt smalt, det er slepet som gir den fylde.

Skal tilbake å prøve den i min str til uka, de siste gangene jeg har prøvd den har den vært i str 40-42. Tror det kan ha gjort at jeg synes slepet er enormt, er 32 selv.

Var i et bryllup der bruden danset swing som bare det. Kanskje vi skulle bytte kjønnsroller slik at jeg kan sende min kavaler rundt og rundt mens jeg konsenterer meg om slepet :fnise:

Er vel slett ikke sikkert at jeg får så god tid til danse uansett. Har jo en del gjester man skal ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...