Gjest fermina Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Hvor langt skal lange slør helst være? Synes lange, smale slør er penest. Men lurer på om sløret skal være kortere enn slepet, like langt som slepet eller lengre?
Ebano Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hva som er skikk og bruk vet jeg ikke. Men jeg synes i allefall at det er penest om slør og kjole er like lange, hvis man har langt slør altså.
rusketulla Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Sløret bør slutte midt på ryggen eller der kjolen slutter. Det er ikke pent med kjole som slutter ved gulvet og slør som er lenger, eller slep på kjolen og sløret slutter ved gulvet. Det ser ut som noe er kappet av.
Kitsune Skrevet 8. september 2007 #4 Skrevet 8. september 2007 Kort slør her. Sløret ender midt på ryggen. Kjole uten slep. Slør i knelengde ser alltid merkelig ut, så ikke finn på det!
Branna Skrevet 8. september 2007 #5 Skrevet 8. september 2007 Det kommer helt an på kjolen. Jeg har kjole med langt slep, og sløret mitt er litt lenger enn selve slepet. Men jeg skal ikke gå rundt med sløret hele dagen, da, tar det av etter vielsen.
Hedda-78 Skrevet 9. september 2007 #6 Skrevet 9. september 2007 Dersom du har slep på kjolen, synes jeg at sløret skal være litt lenger enn slepet. Jeg hadde kjole uten slep, og slør som rakk til albuene ca.
ungelovende Skrevet 9. september 2007 #7 Skrevet 9. september 2007 eg vil ha slep på kjolen og slør som rekker til kanten på slepet... men eg vil også ha slikt slør som kan delest og ha over ansiktet når eg går inn i kirka liksom.. er d noen som vet om enn bruker at d er den som fører bruda fram som tar opp sløreet eller om d er etter enn har sagt ja og ringene er komt på enn løfter dette opp.????
Kitsune Skrevet 9. september 2007 #8 Skrevet 9. september 2007 Du får finne en gammel film med et katolsk bryllup å finne ut.. Har aldri sett eller hørt om dette utenom på en sort/hvit film med noen kjente skuespillere. Men alt er lov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå