Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #1 Skrevet 7. september 2007 Saken er at kjæresten min og meg har vært sammen i sikkert 2 år. For rundt ett halvt år siden spurte jeg om han ikke sto og tisset, siden han alltid har dorullen foran doen og ikke bak. Dette nektet han for, og jeg har blitt mer og mer oppmerksom på dette. Nå så er jeg 100 % sikker... Ikke har jeg noe med deg, men for meg er det helt ugripelig hvorfor han skal nekte for slikt. Må inrømme jeg ikke har hørt om noen menn som innrømmer de sitter å tisser, og kanskje er kjæresten min alene om dette.....eller hva???
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Eksen min satt og tisset, og det var ikke noe hemmelig med det. Har hørt om flere mannfolk som sitter når de tisser, men grunnen til at man ikke hører om det så ofte er gjerne at det ikke er det mest naturlige samtalemnet?
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Bruker menn dorull etter å ha tisset da? :klø:
Gjest Reven Skrevet 7. september 2007 #4 Skrevet 7. september 2007 Sabla upraktisk å ha dorullen bak seg når man har gjort det alle setter seg for å gjøre...
Gjest Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 Tror jeg aldri har opplevd at dorullen står bak doen, samme om man står eller sitter.. Det blir da totalt upraktisk ved f.eks gjerste o.l..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #6 Skrevet 7. september 2007 Min sitter når han tisser stort sett (ikke på offentlige toalett, men hjemme og hos slekt). Han sier bare "hvorfor gidde å stå når du kan sitte?"
Gjest Pjusk Skrevet 7. september 2007 #7 Skrevet 7. september 2007 "Noen gutter er ikke som andre gutter..." Hæ?? Jeg tror da virkelig ikke det er så uvanlig at enkelt menn sitter å tisser. Jeg vet om flere. Og er det noe jeg virkelig ikke hadde skjenket en bekymret tanke, så er det det. Min date for tiden sitter og tisser, og det tror jeg han fortalte meg omtrent første gang vi møttes eller så. Og min reaksjon var vel mer eller mindre: "Fint, mindre skvetting rundt do".
Supraspinatus Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Sitte å tisse er praktisk, da er det mindre sjanse for søl. På en annen side, så kan mannens anatomi gjøre det vanskelig å tisse sittende i enkelte tilfeller. Tviler også på at de fleste menn tørker seg hver gang de tisser også. (hvis det var et argument for at dorullen skal så bak doen.) Tipper de fleste har dorullen på høyre eller venstre side av doen jeg. Off topic, men papiret skal være ut fra veggen, ikke inn.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Gentelmen setter seg ned når de skal pisse og tørker seg etterpå! Bra for prostata og man tømmer blæren fullstendig! Å tørke seg fører til mindre problemer for dama etter sex som følge av bedre hygiene! Hadde dere jenter sett hvordan 9 av 10 menn dropper å vaske seg på hendene etter en do besøk hadde dere nok forstått grunnen til gjentatte underlivsproblemer dersom dere selv følger en vanlig hygiene prosedyre!!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Min mann sitter og tisser og om vi får sønner kommer jeg til å lære dem det samme. Stå er praktisk og noe man kan gjøre på offentlige skittne toaletter, men ikke noe man må gjøre som mann. Mye mer hygienisk å sitte og tissse. Og mannan sier hvorfor stå når man kan sitte, så mye mer behagelig å sitte så sannt det er et rent toalett.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 Det skal vist reduserer sjansen for en eller annen sykdom i underlivet å sitte
Gjest Dritton Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 Jeg STÅR og driter. Baken svever noen CM over dassen, så jeg slipper å plassere baken på et sete som er fullt av andres bakterier. Jeg er sterk nok i knærne til å klare dette, så hvorfor er jeg alene om det? (mann)
caso Skrevet 7. september 2007 #13 Skrevet 7. september 2007 Skal gjøre dine 100% sikker til 95% nå tenkte jeg. Jeg står alltid å pisser, men har dorullen foran likevel. Jeg antar det er fordi jeg setter den tilbake der den sto sist. Ettersom jeg har tatt bakterieprøver på hender når jeg har vært på dass både med og uten håndvask, så har jeg blitt ganske så flink til både å tørke med papir, og vaske hendene GODT etterpå. Kanskje mest det at du vil at han skal inrømme noe du mener han lyver om? Vel, i tilfelle du nå faktisk tar feil, og han står? Da gir du han bare en grunn til å irritere seg over deg. Men igjen, hvis dette er største problemet dere har, så
Jalp Skrevet 7. september 2007 #14 Skrevet 7. september 2007 Gentelmen setter seg ned når de skal pisse og tørker seg etterpå! Bra for prostata og man tømmer blæren fullstendig! Dette er faktisk feil. Noen menn får ikke tømt blæra fullstendig hvis de sitter og tisser.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #15 Skrevet 7. september 2007 Ikke har jeg noe med deg, men for meg er det helt ugripelig hvorfor han skal nekte for slikt. For meg er det ubegripelig at du har interesse nok for dette til å spørre, når HAN har manerer nok til å lukke døra. Visse ting kan godt få forbli en hemmelighet om man så er gift i 40 år, spør du meg. Lukk døra, folkens, og la den være igjen!
Brunhilde Skrevet 7. september 2007 #16 Skrevet 7. september 2007 Dette er faktisk feil. Noen menn får ikke tømt blæra fullstendig hvis de sitter og tisser. De (den?) mennene er i så fall unntaket som bekrefter regelen!
Gjest *nurket* Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 Samme søren om man sitter eller står og tisser vel Kanskje han syns det er pinlig å innrømme siden det ikke er det mest vanlige... Hvem vet.. Kjæresten min sitter og tisser, for å unngå å søle...
Nutty Skrevet 8. september 2007 #19 Skrevet 8. september 2007 Kjæresten min pleier å sitte, men det er min feil da. En kveld fant jeg tilfeldigvis ut hvor morsomt det var å kile han i rompesprekken men han sto og tisset. Nå tør han ikke å stå mer, siden jeg løper inn på badet og kiler han hvis jeg kjeder meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå