Gjest Linn24 Skrevet 19. september 2007 #41 Skrevet 19. september 2007 vi skal ha gavebord. kunne aldri bare stuet gavene ned i en eske for så å pakke de opp dagen etter for oss selv. tror mange av gjestene ville blitt litt snurt også. når jeg gir bort en gave, så syntes jeg det er stas å se de åpne den. syntes det er mer gøy å gi bort gaver enn å få. men jeg skal ikke nekte for at jeg er glad i å få gaver da
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #42 Skrevet 20. september 2007 jeg synes det er helt greit hvis brudeparet vil åpne gavene i ro og mak senere... det er jo deres dag, og de må jo få gjøre akkurat som de vil. Det blir jo på en måte som å åpne julegavene på lillejulaften alene.. Eller bursdagsgavene dagen før alene..
milla-mor Skrevet 20. september 2007 #43 Skrevet 20. september 2007 Det blir jo på en måte som å åpne julegavene på lillejulaften alene.. Eller bursdagsgavene dagen før alene.. det må folk gjerne gjøre, for min del. jeg gir gaver for å glede andre, og det spiller ingen rolle i hvilken setting de åpnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå