Gå til innhold

Jensen-madrass

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet (endret)

Ser at de selger Jensen-madrasser til ca. 4000 kroner, men det kan vel ikke være av bedre kvalitet enn en hvilken som helst annen madrass, f.eks. Sultan fra Ikea?

Må man ikke opp i pris på cirka minst titusen pluss for en enkelt-seng på f.eks. 90 cm hvis man skal kjøpe en Jensen?

Eller har Jensen blitt et merkevare, slik at alle kan påberope seg at de har en Jensen-madrass?

Da er det jo tragisk, hvis ikke kvaliteten er bedre enn hos andre.

Blir litt irritert, hva driver designere og reklamebransjen egentlig med? Skal alle gå rundt og prate om at de har Jensen-madrasser selv om de kunne kjøpt det samme fra f.eks. Ikea til kanskje rimeligere pris? Kun fordi da virker de mer "in".

Jensen-madrasser er skikkelig gode da, men har bare ligget i de beste (dyreste). Men har selv kjøpt fra Ikea, ikke Sultan da, men er fornøyd.

Er Jensen-madrassene blitt et image, en mote, trend osv. ?

Jada, skal kanskje kjøpe Jensen også når jeg flytter neste gang, men ikke en Jensen til 3-4 tusen.

Eksen fikk med seg Jensen-greia vår, vi delte jo alt innbo, men jeg sover godt i senga mi, men innrømmer at jeg savner (ikke eksen) men madrassen...

Er det virkelig sant at man kan kjøpe en god (det beste) av Jensen for 4tusen?

Det tror jeg ikke på.

Hvorfor selger de det da, om det ikke er for å lokke nye kunder, og tjene mer penger?

Endret av vimselot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...