Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal en liten handletur med båten i dag, Og lurte litt på hva jeg absolutt må ha med meg fra taxfree-parfymeriet. Det har seg slik at jeg får 50% på alt sammen, så tenkte jeg skulle fornye en del av sminken min. Har en del drittsminke, så tenkte jeg skulle fornye badehylla mi litt :sjenert:

hva bør jeg absolutt få med meg? har ikke fulgt så mye med på hva som finnes der ute, iogmed at jeg har levd som fattiglus og kun har råd til billigsminke.

tar gjerne imot alle slags forslag:) (tenker mest på sminke/pudder/parfyme og slikt.)

Videoannonse
Annonse
Gjest hårhild
Skrevet

Pudder og foundation er lurt å få med seg siden det er så dyrt,og jeg syns i hvertfall at produktene man har i ansiktet bør være ordentlig kvalitet.selv liker jeg Kanebos total finish, et ganske dekkende kompaktpudder/foundation.(trenger ikke bruke mye av det).Over det bruker jeg solpudder,også veldig fint nå utover høsten og vinteren for litt ekstra glød.Kan brukes alene eller over foundation.Chanel har et fint, og dior er også bra.Rougen til Chanel el.Ysl er bra syns jeg.Maskaraene til Lancome er gode.

Skrevet (endret)
Jeg skal en liten handletur med båten i dag, Og lurte litt på hva jeg absolutt må ha med meg fra taxfree-parfymeriet. Det har seg slik at jeg får 50% på alt sammen, så tenkte jeg skulle fornye en del av sminken min. Har en del drittsminke, så tenkte jeg skulle fornye badehylla mi litt :sjenert:

hva bør jeg absolutt få med meg? har ikke fulgt så mye med på hva som finnes der ute, iogmed at jeg har levd som fattiglus og kun har råd til billigsminke.

tar gjerne imot alle slags forslag:) (tenker mest på sminke/pudder/parfyme og slikt.)

Dior sminke! Feks. den nye black out maskaraen fra Dior. Kjempebra! Hva med mineral sminke? noe som er kjempebra for huden... og ser naturlig ut og dekker nesten like bra som foundation :)

Parfyme:

Live luxe av Jennifer Lopez! Den er kjempegod! bedre enn hennes første! først kan den virke ganske søt og fruktaktig, men når den har sittet på litt er den fantastisk! Mye bedre enn hennes første, Live!

eller

With love av Hilary Duff - orientalsk parfyme, kjempegod!

In control av Britney Spears - kjempegod!

Eller noen nye som ikke har kommet til Norge enda.. feks. Sarah Jessica Parkers Covet :) +++

Det var noen forslag :) skriv hva du kjøpte når du kommer hjem, du er jo kjempeheldig som får 50% avslag!

Endret av Linda644
Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg ville ha fått med meg Guerlain solpudder, et absolutt must.

pudder fra Chanel løst eller fast, mange liker fargen somheter noe med nature, jeg har peache, lekkert.

Mascara fra Chanel eller Lancome.

Foundation fra Chanel,Lancome eller Kanebo.

Det var det jeg kom på nå, kunne sikkert ha skrevet mange flere tips.

Skrevet

Takk for masse svar:) Gikk for kanebo solpudder. Er egentlig mest interessert i mineralsminke, men de hadde ikke det på båten så får heller spare opp litt så jeg kan få meg noe skikkelig no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...