Snil@ Skrevet 6. september 2007 #1 Skrevet 6. september 2007 Hei, vi skal snart reise til Thailand og skal mellomland i Bangkok, og så videre til Phuket, men jeg har ikke fått de eksakte tidene videre. Så, jeg lurte på hvor lang tid det tar å fly fra Bangkok til Phuket? Takk
gard Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 Hei Som beskrevet er det en kort tur. Jeg tok denne turen for noen år siden og jeg booket businessklasse fra Bangkok til Phuket. Jeg ble ganske overrasket når jeg så at det var et kjempestort fly som ble benyttet og vi nesten var alene på businessklassen :-) Betyr dette at du ikke har tenkt deg innom Bangkok i det hele tatt?
Snil@ Skrevet 8. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2007 Hei Som beskrevet er det en kort tur. Jeg tok denne turen for noen år siden og jeg booket businessklasse fra Bangkok til Phuket. Jeg ble ganske overrasket når jeg så at det var et kjempestort fly som ble benyttet og vi nesten var alene på businessklassen :-) Betyr dette at du ikke har tenkt deg innom Bangkok i det hele tatt? Tusen takk for svar. Nei, vi skal ikke innom Bangkok. Det er nok sikkert mye og se der, men vi reiser med små barn, så vi valgte og droppe det.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 hva søren har det med spørsmålet å gjøre at du flydde på businessclass gard?? er det mulig...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 hva søren har det med spørsmålet å gjøre at du flydde på businessclass gard?? er det mulig... Ja, er det ikke veldig interessant å lese om det da + alle turistfellene han er innom? Info til Gard: Vi kjørte limousin i Thailand.
Xtend Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Nå koster det ikke akkurat skjorta å fly businessklasse på innenriksfly i Thailand, så det var nok ikke for å skryte at han skrev det. Kansje det var et hint eller et forslag, men hva vet jeg.
Solknapp Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Tusen takk for svar. Nei, vi skal ikke innom Bangkok. Det er nok sikkert mye og se der, men vi reiser med små barn, så vi valgte og droppe det. Godt valg! Vi reiste uten barn, og jeg skal ikke dit igjen! Har vært i mange asiatiske storbyer, og dette er desidert den verste. Kaotisk, møkkete og lite hyggelig. Dere går ikke glipp av noe spesielt etter min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå